هوشیاری رهبری از وقوع 11 جنگ علیه ایران جلوگیری کرد/

آمار مطالب

کل مطالب : 870
کل نظرات : 52

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرامش بهاری و آدرس aramesh_bahari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 18 بهمن 1394
نظرات

وی تأکید کرد: ما نظامیان در هرکجا و هر لباسی که باشیم بر اساس قانون، عرف و آنچه در قلب‌مان می‌گذرد به پرچم احترام می‌گذاریم و از آن‌جا که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند "هر شهید پرچم شرف و استقلال ملت عزیز است"، لذا این کلام، تکریم شهدا و احترام آن‌ها را بر ما مضاعف می‌کند.

امیر آراسته اظهار داشت:‌ طبق فاکتورهایی که سازمان‌های جهانی ارائه داده‌اند و بنده شخصا آن‌ها را بررسی کرده و مولفه‌ها را در کنار یکدیگر گذاشتم،امروز کشور ما در منطقه از نظر حاکمیت ملی و امنیت داخلی، یازدهمین کشور در بین 186 کشور است؛ که اگر بخواهیم سلامت، آزادی و استقلال را هم به آن اضافه کنیم، به واقع کشور ما مقام اول را کسب می‌کند.

مشاور فرمانده معظم کل قوا یادآور شد: سه سال پیش رئیس دانشگاه پدافند ملی روسیه اظهار کرده بود "کشوری مستقل‌تر از جمهوری اسلامی در دنیا نمی‌شناسم"؛ در حالی که می‌توانست از کشور خودش یعنی روسیه هم در زمینه داشتن استقلال نام ببرد. همچنین یکی از استراتژیست‌های چینی نیز شش ماه پیش بیان کرد که "اگر دو سه کشور همچون جمهوری اسلامی، استقلال و جرئت ابراز استقلال را داشته باشند، دنیا گونه دیگری خواهد بود". ما این استقلال و امنیت را مرهون خون شهدا هستیم.

رئیس هیئت معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: قطعا مردم شریف ایران همچون گذشته به تأسی از شهدا و امام شهدا در انتخابات آتی شرکت می‌کنند و با هر رأی خود مشتی بر دهان یاوه‌گویان می کوبند.

وی همچنین به بررسی ابزارها و مولفه‌های مادی و غیر مادی قدرت در عرصه مقابله با قدرت‌های بزرگ دنیا پرداخت و افزود: شاید ما به لحاظ تجهیزاتی و ادوات از آن‌ها عقب‌تر باشیم و تجهیزات آن‌ها از ما پیشرفته‌تر باشد، اما باید توجه داشته باشیم که روحیه شهادت‌طلبی، سلحشوری، و تأسی از اعتقادات راسخ شهدا قدرت ما را در برابر دشمن چندین برابر می‌کند.

امیر آراسته با بیان اینکه شهدای ما برای شهادت و رسیدن به بالاترین مقامات معنوی، خود را به آب و آتش می‌زدند؛ به مثالی در این زمینه اشاره و تصریح کرد: شهید شیرودی در کنار بالگرد خود نماز شب به پا می‌داشت و شهادت را از خدا طلب می‌کرد.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در ادامه با اشاره به تدابیر رهبر انقلاب اسلامی و تصیمات هوشمندانه ایشان برای برون‌رفت از بحران‌ها گفت: بنده به‌طور علمی-تحقیقی به بررسی مسائل منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای پرداختم. ما پس از ارتحال حضرت امام(ره) باید حدود 11 جنگ  را پشت سر می‌گذاشتیم؛ که با زیرکی و هوشیاری رهبری، جنگ دامن‌گیر ما نشد.

وی با اشاره به استراتژی جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات جدید گفت: مسلما وضعیت امروز ما با گذشته بسیار متفاوت است. امروز دیگر دشمن برای ما منطقه محدوده جنگی را تعیین نمی‌کند و ما هرجا که بخواهیم می‌جنگیم. امروز با هر ابزاری که بخواهیم با دشمنان می‌جنگیم و هر ابزاری که نیاز بدانیم استفاده می کنیم. همچنین با تاکتیک‌ها و مدل‌های خودمان می‌جنگیم. شاید آن‌ها آغازکننده جنگ باشند، اما مطمئنا تمام‌کننده و تعیین‌کننده محدوده زمانی جنگ، ما هستیم.

امیر آراسته در پایان با اشاره به دستاوردهای نیروهای مسلح کشورمان پس از پایان جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: به‌واسطه جوانان مؤمن و متخصص و تلاشگر در جهاد خودکفایی، کشور ما در ساخت ادوات مختلف به توانمندی‌های لازم دست یافته و از تانک‌های مختلف تا موشک‌های با برد 2 هزار کیلومتر را تولید می‌کند. مطمئنا اگر آمریکا ما را ضعیف می‌پنداشت لحظه‌ای برای حمله به ما درنگ نمی‌کرد.


تعداد بازدید از این مطلب: 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود