آمار مطالب

کل مطالب : 870
کل نظرات : 52

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 12
باردید دیروز : 42
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 61
بازدید سال : 255
بازدید کلی : 8963

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرامش بهاری و آدرس aramesh_bahari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 21 آذر 1396
نظرات
 

طوفان موشک

در سرجنگی ترموباریک، علاوه بر انفجار اولیه و ترکش هایش، یک شعاع اثر حرارتی برای تأثیرگذاری روی هدف وجود داشته و در ادامه، امواج شدیدی در محیط انفجار موشک ایجاد می‌شود که تاثیر مخربتری روی هدف دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1396
نظرات
 

امیر شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از مصدومان زلزله عیادت کرد.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و فرمانده نهاجا با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از مصدومان زلزله استان کرمانشاه عیادت کردند.

تعداد بازدید از این مطلب: 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 1 آذر 1396
نظرات
 

اولین محموله داروی بیماران خاص به بیمارستان صحرایی ارتش در سرپل ذهاب تحویل شد

  امیر سرتیپ دوم پزشک شهنام بابلی رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: شش روز پس از حادثه زلزله در سرپل ذهاب بیمارانی به بیمارستان صحرایی مجهز ما در سرپل مراجعه کردند و نیاز فوری به داروهای بیماری صعب العلاج را داشتند که برابر تصویب فرمانده نیروی زمینی ارتش مقرر شد نسبت به این فراد رسیدگی شود.

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: بلافاصله شور ستادی پزشکی برگزار کردیم و با داروخانه های مجهز مذاکراتی انجام شد که در نهایت به این مهم دست یافتیم که داروهای کم یاب را در همین بیمارستان صحرایی در اختیار بیماران
قرار دهیم .

تعداد بازدید از این مطلب: 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 5 آذر 1396
نظرات

فرمانده جدید پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان منصوب شد

  به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شهید بابایی ضمن تبریک ریشه‌کنی داعش گفت: پیروزی‌های اخیر لشکر اسلام در برابر لشکر کفر و شکست داعش یک پیروزی بزرگ و راهبردی است.

وی افزود: این موفقیت بزرگ، در حقیقت همان تحقق وعده الهی در پیروزی حق بر باطل است که این بار با پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و سرکردگان آن بوجود آمد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به موفقیت‌های نیروی هوایی بعد از انقلاب ب اظهار کرد: تحول عظیمی در نیروی هوایی پس از انقلاب بوجود آمد و خلبانان بزرگی در این بستر رشد کردند که نمونه ی بارز این فرزندان غیور انقلاب، شهید بابایی می باشد که شناسنامه ی نیروی هوایی است و ما امروز میراث دار این عزیزان هستیم .

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از امیر روز خوش فرمانده سابق پایگاه شهید بابایی گفت : ادب، سخاوت و جوانمردی از خصلت های بارز وی است که امروز نیز با اهدای هدایای خود به زلزله زدگان بار دیگر خصلت سخاوتمندی خود را بروز داد .

گفتنی است امیر شاه صفی در پایان طی حکمی امیر سرتیپ دوم خلبان محمد جعفر تک را به سمت فرمانده پایگاه شهید بابایی منصوب کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 5 آذر 1396
نظرات

ناوگروه ۴۹ نیروی دریایی ارتش به لنگرگاه بنگلاش رسید

  امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش  جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور ناوگروه ایرانی در جنوب شرق‌ آسیا برای شرکت در رزمایش امداد و نجات، اظهار کرد: ناوگروه چهل و نهم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن سبلان و ناو لجستیک بندرعباس برای شرکت در رزمایش مشترک کشورهای حاشیه اقیانوس هند، به بنگلادش رسید.

وی با بیان اینکه این رزمایش با هدایت نیروی دریایی بنگلادش در خلیج بنگال اجرا می‌شود، ادامه داد: طی یکی دو روز آینده این رزمایش برگزار شده و اخبار آن منتشر خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: کشورهای استکباری معمولاً در اهداف خود در حوزه امداد و نجات، به دنبال نفوذ استعماری و استکباری در کشورها هستند، اما نگاه جمهوری اسلامی ایران در کمک به دیگر کشورها با تکیه بر رویکرد و آموزه‌های دینی و بشردوستانه است.

تعداد بازدید از این مطلب: 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 7 آذر 1396
نظرات
 

پاسخ کوبنده رهبر انقلاب در خصوص حکم شرعی اختلاف افکنی بین شیعه و سنی + فیلم

 مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‌های خود با اشاره به حفظ اتحاد مسلمین جهان، بر لزوم وحدت بین شیعه و سنی تاکید کرده‌اند، موضوعی اساسی و مهم که از دیرباز یکی از راه‌های نفوذ دشمن بر مسلمین بوده و اهمیت آن در تمامی دوره‌های تاریخی به خوبی حس می‌شود.

تاکیدی که بطور قطع برگرفته از کلام نافذ و بصیرانه مولای متقیان،امیرالمؤمنین علی (ع) در گنجینه‌ گهربار نهج‌البلاغه است: پس بنگرید به آخر کارشان «قوم بنی اسرائیل» آن هنگام که بین آنها تفرقه افتاد، و مهربانی و الفت ها بهم خورد و سخنها و دلها مختلف و گروه گروه شدند و بجان هم افتادند و پراکنده گشتند و با هم جنگیدند، پس خداوند، لباس عزت را از تن آنها برکند و فراوانی نعمتش را از آنها گرفت و آنچه باقی مانده، سرگذشت آنان است تا مایه عبرت، عبرت گیرندگان شود.

بیانات سال 88 مقام معظم رهبری در جمع مردم سنندج است که در آن رهبر انقلاب با بیانی آشکار و رسا، حکم شرعی برهم زدن وحدت شیعه و سنی را اینگونه بیان می‌کنند: افرادی هستند که به بهانه مذهب، وحدت ملی ما را برهم می‌زنند، کسی که ندای تفرقه بین شیعه و سنی را سر می‌دهد. این افراد مزدور دشمند، چه شیعه باشند چه سنی.

تعداد بازدید از این مطلب: 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 8 آذر 1396
نظرات
 

حدود ۷۰ روز از آغاز جنگی که عراق با حمایت و چراغ سبز کشور‌های غربی و منطقه‌ای ضد ایران شروع کرد گذشته بود؛ جنگی نابرابر که عراق را با حمایت ابرقدرت‌های غرب و شرق در یک سو و ایران را تنها در سوی دیگر می‌دید.

اما در ۷ آذر ۱۳۵۹ جوانان ایرانی در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران کاری کردند که می‌توان آن را فتح الفتوح ایران در روز‌های نخست جنگ دانست؛ کاری که هم دشمن بعثی و هم حامیان عراق را در همان روز‌ها از جنگ دل سرد و صد البته به قوای دفاعی کشورمان دلگرمی بخشید؛ آری در این روز یک ناوچه ایرانی به نام «پیکان» حماسه‌ای بزرگ آفرید.

نیروی دریایی ارتش؛ صدفی که عملیات مروارید از دل آن بیرون آمد/ عملیات مروارید نگینی درخشنده بر تارک خلیج فارس

تعداد بازدید از این مطلب: 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 9 آذر 1396
نظرات
 

همدلی ارتش و سپاه، پشتوانه قدرت بازدارندگی کشور همزمان با ایام گرامیداشت هفته بسیج و در پی پیروزی های جبهه مقاومت اسلامی، صبح امروز (یکشنبه) امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. 

در این دیدار طرفین با ابراز خرسندی از پیروزی های شکوهمند و راهبردی جبهه مقاومت اسلامی بر تروریسم تکفیری و برچیده شدن بساط خلافت خودخوانده داعش، پیرامون ارتقای هم‌افزایی و هماهنگی های ارتش و سپاه در راستای راهبردهای دفاعی کشور تبادل نظر و بر توسعه قدرت در عرصه های زمینی، دریایی، هوایی و موشکی تأکید کردند. 

سرلشکر موسوی با تبریک هفته بسیج و تجلیل از تلاش های صادقانه بسیجیان در خدمت به انقلاب اسلامی و ملت ایران گفت: گذر زمان و نقش آفرینی های راهبردی و سرنوشت ساز بسیج و بسیجیان سلحشور در صحنه‌های نیاز انقلاب و کشور به ویژه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و عرصه های مقابله با تهدیدات دشمن از جمله در هشت سال دفاع مقدس؛ روز به روز حکمت ابتکار معجزگون حضرت امام (ره) در تأسیس این نهاد را آشکارتر ساخته است.

تعداد بازدید از این مطلب: 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 9 آذر 1396
نظرات
 

پهپادهای ایران

مجله «دیده‌بان محیط عملیاتی» وابسته به ارتش آمریکا طی گزارشی به ظرفیت‌های گسترده ایران در ساخت رادارهای بومی و نمایش قدرت پهپادی کشورمان با رونمایی از «آشیانه عقاب‌ها» اقرار کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1396
نظرات
 

الحاق ناو موشک انداز سپر به دریای خزر در هفته آینده

  امیردریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: نمایش قدرت و اقتدار کشور در دریا یکی از اهداف ماست، طی سال‌های گذشته ۵۰ ناوگروه رزمی را به آب‌های بین المللی اعزام کردیم.

وی افزود: فرزندان شما در ماموریت‌های طولانی مدت اقدام به برقراری امنیت در نقاطی می‌کنند که بیش از ۲ هزار کیلومتر از کشور دور است که این نشان از اقتدار ماست.

دریادار خانزادی تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای خودکفایی یک برنامه مدون را آغاز کرده است، ساخت شناور‌های سطحی برای تامین امنیت مناطق دریایی است. در ۳۰ آذر سال ۸۸ ما اولین ناوشکن را که مولود مبارک جمهوری اسلامی ایران است را ساختیم.

وی ادامه داد: دشمنان ا فکر می‌کردند با  تحریم‌های گسترده‌ می‌توانند حرکت پر شتاب ما را متوقف کنند،  هفته آینده شاهد الحاق ناو موشک انداز سپر در دریای خزر خواهیم بود که نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دریا است.

تعداد بازدید از این مطلب: 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1396
نظرات
 

سخنگوی ارتش از ابلاغ دستور آمادگی یکان های مستقر در استان کرمان از سوی امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش برای هرگونه کمک رسانی در مناطق زلزله زده این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ دوم تقی خانی، سخنگوی ارتش گفت: پس از دستور فرماندهی کل ارتش و متعاقبا آمادگی کامل نیروی زمینی، هرگونه امدادرسانی توسط پایگاه هوانیروز کرمان، مرکز آموزش سربازی 05 و همچنین گروه های مهندسی مستقر در کرمان و بیمارستان منطقه ای ارتش صورت خواهد پذیرفت.
وی افزود: تا کنون از ستاد بحران استان کرمان درخواستی برای کمک ارتش صورت نگرفته لیکن در صورت نیاز به کمک ارتش جمهوری اسلامی ایران، همه امکانات ارتش در منطقه اعم از بالگردها، نیروی انسانی، تجهیزات مهندسی و بیمارستانی در خدمت مردم عزیز خواهد بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 12 آذر 1396
نظرات
 
دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس محبان اهل بیت (ع) و مسئله تکفیری‌ها با امام خامنه‌ای

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: نباید اجازه داد در اثر برخی جلوه‌های کاذب یاد شهیدان فراموش و کهنه شود و فعالیت‌هایی همچون کنگره شهدا پادزهر آن توطئه و حرکت مسموم است.

تعداد بازدید از این مطلب: 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 13 آذر 1396
نظرات

  امیر سرتیپ دوم پزشک علیرضا رنجبر نائینی رییس اداره بهداشت و درمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در نشست خبری رزمایش بزرگ طب رزم، امدادرسانی و مردم‌یاری ارتش که در دانشگاه علوم پزشکی آجا برگزار شد، اظهار کرد: گروه پزشکی متخصص و مجرب در تخصص‌های مختلف و به همراه تجهیزات جدید درمانی قرارگاه پدافند جهت ارائه خدمات مردم یاری و پزشکی در قالب رزمایش بزرگ مردم یاری محمد رسول الله(ص) ارتش به بیرجند اعزام و در روستاهای استان خراسان جنوبی ارائه خدمت خواهند کرد.

وی ادامه داد: گروهای پزشکی، پیرا پزشکی و پرستاری قرارگاه پدافند هوایی در قالب این رزمایش آماده خدمات رسانی به مردم در منطقه بیرجند هستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 13 آذر 1396
نظرات

نیروی هوایی ارتش نقش اساسی در بازدارندگی و حفظ امنیت آسمان کشور دارد

  به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر خلبان محمد قراباغی معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در مراسم دانش آموختگی دانشجویان ماده 33 و 52 این نیرو که در فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، گفت: پوشیدن لباس مقدس نیروی هوایی افتخاری بزرگ برای تک تک کارکنان این نیروی الهی است.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش با بیعت تاریخی خود با امام راحل روند پیروزی انقلاب را تسریع بخشید، در 8 سال دفاع مقدس با انجام عملیات های فراوان و موثر خود نقش بی بدیلی در پیروزی رزمندگان اسلام ایفا کرد و در حال حاضر نیز نقش اساسی در بازدارندگی و حفظ امنیت آسمان کشور انجام می‌دهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 15 آذر 1396
نظرات

ناو موشک انداز سپر به ناوگان شمال کشور ملحق شد

   امیر دریار احمدرضا باقری فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش گفت : ناو موشک انداز سپر امروز  با حضور امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش به ناوگان شمال  نیروی دریایی ارتش ملحق شد.

وی افزود : ناو موشک انداز سپر چهارمین فروند از ناو کلاس پیکان است که به دست صنعت گران توانمند داخلی و متخصصان صنایع دریایی شهید تمجیدی انزلی ساخته شده است.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش افزود : ناو موشک انداز سپر یکی از بروز ترین ناوها از لحاظ تجهیزات ارتباطی و سامانه سلاح است.

تعداد بازدید از این مطلب: 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 15 آذر 1396
نظرات

آمریکا و صهیونیستها و مستکبران عالم، نه به شیعه علاقمندند و نه به اهل سنت/هر حنجره‌ای که در جهت اختلاف حرف بزند، بلندگوی دشمن است

روز ولادت پیامبر اكرم (ص) طبق روایات شیعه 17 ربیع الاول و طبق روایات برادران اهل سنت 12 ربیع الاول است بنابراین امام خمینی (ره) این تاریخ را هفته وحدت نامگذاری کردند که حاکی از اهمیت وحدت از منظر امام راحل است.مقام معظم رهبری نیز همواره بر وحدت میان مسلمانان و کنار گذاشتن اختلافات تاکید کرده‌اند.

در شرایطی که دشمنان اسلام تمام تلاش خود را برای مبارزه و مقابله با اسلام به کار بسته و آشکارا آن را اعلام می کنند. تاکید بر مسائل اختلافی و تفرقه میان صفوف مسلمانان منطقی نیست. در این گزارش بخش‌های از بیانات مقام معظم رهبری درباره ضرورت وحدت میان مسلمان را می‌خوانید.

هر حنجره‌ای که در جهت اختلاف حرف بزند، بلندگوی دشمن است

تعداد بازدید از این مطلب: 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1396
نظرات

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء  با اشاره به تهدید ایران از سوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در درجه اول باید بگویم که من این شخص را نمی‌شناسم، چرا که اصلا رژیم صهیونیستی را قبول ندارم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء دلایل این اظهارات را این گونه عنوان کرد: عصبانیت آنها به خاطر قدرت ایران و قبول آن از سوی جهان است اما دلیل اصلی چیز دیگری است؛ این فرد نه خود و نه اطرافیان خود را قبول دارد و بهتر بود به جای این عصبانیت به خود می‌رسید.

تعداد بازدید از این مطلب: 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1396
نظرات

پیام تبریک حیدر العبادی در پی آزادسازی کامل مرز‌های عراق با سوریه

  به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق در واکنش به تصمیم دولت آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل گفت: هیچ کسی نمی تواند هویت فلسطین و قدس را تغییر دهد.

حیدر العبادی همچنین آزادسازی کامل مرزهای عراق با سوریه از دست تروریست ها را تبریک گفت.

نخست وزیر عراق پایان جنگ علیه (گروه وهابی صهیونیستی) داعش را در این کشور اعلام کرد.

گفتنی است، نیرو‌های مردمی عراق از پایان عملیات نظامی در مناطق مرزی و تسلط کامل بر مرز‌های عراق و سوریه خبر دادند. ­

فرماندهی نیروهای مردمی عراق اعلام کرد نیرو‌های مشترک ارتش و مردمی شنبه توانستند کل نوار مرزی عراق با سوریه از شمال شهر القائم در استان انبار تا جنوب شهر سنجار در استان نینوا را آزاد کنند.

بر اساس اعلام فرماندهی نیروهای مردمی عراق در حال حاضر مشغول پاکسازی ان از وجود مین‌ها و تله‌های انفجاری هستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 20 آذر 1396
نظرات

نیروهای مسلح چه سهمی در بودجه سال 97 دارند؟

  حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز یکشنبه با حضور در صحن علنی مجلس، لایحه بودجه سال 97 کل کشور را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز لایحه بودجه را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق بودجه مجلس که متشکل از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و نمایندگان سایر کمیسیون‌های تخصصی مجلس است، می‌دهد و نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های تخصصی 15 روز و در کمیسیون تلفیق نیز 15 روز فرصت دارند تا لایحه بودجه را بررسی کنند و پیشنهادات خود را به صحن علنی مجلس ارائه دهند.

پس از بحث و بررسی در مورد بخش‌های مختلف لایحه بودجه، کمیسیون تلفیق، لایحه بودجه را برای تصویب به صحن علنی مجلس ارائه می‌کند که در ابتدا کلیات لایحه بودجه مطرح، و پس از تصویب آن درآمد‌ها و مصارف دولت مشخص می‌شود و در نهایت لایحه بودجه به تصویب مجلس می‌رسد.

یکی مهمترین بخش‌های لایحه بودجه سال 97 کل کشور، بودجه نیروهای مسلح است. بودجه نیروهای مسلح ذیل بودجه وزارت دفاع تعریف می‌شود. در ذیل به تفکیک بودجه پیشنهادی دولت برای سال 97 را مشاهده کنید.

 1- وزارت دفاع: 17,708,985

2- ستاد کل نیروهای مسلح: 16,975,219

3- سپاه پاسداران: 267,366,971

4- ارتش: 97,080,866

5- بسیج: 11,804,843

تعداد بازدید از این مطلب: 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 21 آذر 1396
نظرات

تدبیر فرمانده کل قوا برای تولید جنگنده بومی توسط وزارت دفاع

  رئیس و اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی روز گذشته از سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع بازدید کردند.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در جمع مدیران ارشد این سازمان گفت: پیشرفت‌های موجود درکشور و سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح بر خلاف مشکلات و تحریم‌های موجود، مبتنی بر فناوری‌های نوین جهانی است.

 امیر سرتیپ بنی‌طرفی مدیرعامل سازمان صنایع هوائی نیروهای مسلح گفت ساخت قطعات صنعت هواپیمایی کشور را با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری از وظایف سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح برشمرد و افزود: به حمدالله به چنان فنآوری و تکنولوژی دست یافته‌ایم که بسیاری از قطعات مورد نیاز کشور در سازمان صنایع هوایی طراحی و ساخته شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 21 آذر 1396
نظرات

دهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل ایران آغاز شد

  دهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل ایران، با شعار «فرماندهی و کنترل در بحران» از دقایقی پیش به میزبانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش، در مجموعه فرهنگی پنجم آذر سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.

گفتنی است در این مراسم امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) و سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) حضور دارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1396
نظرات

فرار ۵۹۰۰ عضو داعش از سوریه و احتمال عزیمت به افغانستان / داعش در افغانستان تحرکاتی دارد. ما به‌عنوان کشورهای منطقه، وقتی از شکست داعش در سوریه و عراق ابراز خرسندی می‌کنیم باید مراقب باشیم و بررسی کنیم که داعشی‌های که زنده مانده کجا فرار کرده‌اند؛ این ۵۹۰۰ داعشی که از رقه فرار کرده‌اند الان کجا هستند؟ بدون شک یکی از جاهایی که داعشی‌ها تمایل دارند حضور داشته باشند افغانستان است؛ همین اخیراً نیروهای امنیتی ما موفق شدند درلوگر ۱۱ داعشی را دستگیر کنند.

کاریکاتور/ داعش به کدام کشور عزیمت خواهد کرد!
تعداد بازدید از این مطلب: 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 24 آذر 1396
نظرات

جهان اسلام یکپارچه علیه صهیونیست‌ها/ ملت ایران: "رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر را می‌کشد" / پرچم اسرائیل در برنامه زنده کشور ترکیه به آتش کشیده شد / پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی دراندونزی به آتش کشیده شد / خشم آلمانی ها از رژیم صهیونیستی/ آتش زدن پرچم اسرائیل در کلن / خشم سفیر اسرائیل در برلین

کاریکاتور/ پرچم برافراشته، پرچم برافروخته!!!
تعداد بازدید از این مطلب: 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 25 آذر 1396
نظرات

اوایل انقلابی صحبتی در بین مردم شکل گرفته بود که عکس امام خمینی (ره) روی ماه دیده می‌شود.

  مشاور امنیتی رئیس ساواکدر کنفرانس مطبوعای در اوایل انقلاب از طرحی به نام ماهان پرده برداشت که از طرف موساد برای تضعیف بنیه اعتقادی مردم به ساواک پیشنهاد و توسط عوامل اطلاعاتی با تعیین بودجه از طرف دولت و با پرداخت پول به برخی روحانی‌نماها خرافاتی در بین مردم ایجاد می‌شد تا اعتقادات آنها را تضعیف کنند. دیده شدن تصویر امام خمینی (ره) در ماه، دیده شدن مو در سوره بقره، دیدن خواب شاه توسط یکی از روحانیون بخشی از اینخرافات و شایعه‌ها بوده است.

http://www.yjc.ir/fa/news/6361644 - 

تعداد بازدید از این مطلب: 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 26 آذر 1396
نظرات

از ۵ عنوان کتاب جدید نیروی دریایی ارتش رونمایی شد

  همزمان با فرارسیدن هفته پژوهش مراسم رونمایی از ۵ عنوان کتاب جدید نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز یکشنبه بیست‌وششم آذرماه در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد.

در این مراسم امیر تورج حسنی‌مقدم جانشین فرمانده نداجا و سردار عباس سدهی رییس دفتر ارتباطات مردمی ستاد کل نیروهای مسلح حضور داشتند.

گفتنی است در این مراسم از کتاب‌های کرانه‌های مکران دروازه ورود به اقیانوس هند، بایندر (زندگی و عملکرد شهید غلامعلی بایندر)،به سوی قله‌ها ۲، نیروی دریایی راهبردی اقتدار دریایی و اطلس حضور فرماندهی معظم کل قوا در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر رونمایی شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 28 آذر 1396
نظرات

فرمانده ارتش با رئیس مجلس دیدار کرد

  امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

در این دیدار موضوعاتی از قبیل لایحه بودجه سال 97، چگونگی محقق شدن حکم فرماندهی معظم کل قوا در بودجه سال 97 در محورهای ارتقای توان و آمادگی رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی و رفع نیازهای معیشتی و نیز چگونگی اقدامات لازم برای بهبود وضعیت بازنشستگان نیروهای مسلح، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

تعداد بازدید از این مطلب: 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 30 آذر 1396
نظرات
 

ترامپ و سلمان

افکار عمومی جهان اسلام به عنوان یک بازیگر جدید وارد میدان شده در حالی که تحولات اخیر، عربستان و اسرائیل را در یک جبهه و روبروی ملل عرب قرار داده است.

 مقامات سعودی به ترامپ اطمینان داده‌اند که در صورت تغییر محل سفارت آمریکا در اسرائیل به قدس، اجازه نخواهند داد تظاهرات و اعتراض‌ها در منطقه به جایی برسد و به زودی سر و ته آن را هم می‌آورند، غافل از اینکه مهمترین بازنده تصمیم متهورانه ترامپ در شرایط کنونی، ریاض خواهد بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 28 آذر 1396
نظرات

برخی رژیم‌های عربی بی توجه به حمایت‌های جهانی از فلسطین در پی عادی سازی روابط با اشغالگران قدس هستند.

ب  برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع اقدام برخی رژیم‌های عربی برای عادی سازی روابط خود با اشغالگران قدس پرداخته است. این در حالی است که دیشب ۱۴ عضو شورای امنیت ملی سازمان ملل برای تصویب قطعنامه‌ای در حمایت از قدس تلاش کردند.

تعداد بازدید از این مطلب: 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1396
نظرات

تصاویر موشک فاتح-110 نسل چهارم و نیز نمونه های شلیک شده در رزمایش های پیامبر اعظم با موشک ذوالفقار می توان به افزایش نسبی طول و قطر موشک جدید پی برد. بنا بر گزارش خبرگزاری فارس که حاکی از قطر 68 سانتیمتری ذوالفقار است می توان حدود 11 درصد افزایش قطر نسبت به فاتح-110 که قطر 61.6 سانتیمتری داشت را مشاهده کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1396
نظرات

سخنگوی وزارت خارجه امریکا

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای به حمله موشکی ارتش یمن به کاخ «الیمامه» در ریاض، پایتخت عربستان واکنش نشان داد.

  سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای بدون اشاره به جنایت‌های جنگی عربستان سعودی، شلیک موشک بالستیک توسط ارتش یمن به سمت کاخ «الیمامه» در ریاض را محکوم کرد.

«هیثر نائورت» در این بیانیه همچنین بار دیگر ایران را به تأمین سلاح‌های پیشرفته برای اعضای انصارالله متهم کرده و مدعی شده که این موضوع باعث طولانی‌ شدن درگیری‌ها در این کشور شده است. 

نظریه: نگرانی شما از شکست مفتضحانه دیگری است که در منطقه دارید می خورید. وگرنه طولانی شدن جنگ که خواسته خودتان است.

تعداد بازدید از این مطلب: 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود