آمار مطالب

کل مطالب : 870
کل نظرات : 52

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 12
باردید دیروز : 7
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 19
بازدید سال : 213
بازدید کلی : 8921

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرامش بهاری و آدرس aramesh_bahari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 13 دی 1394
نظرات
نویسنده: - ۱۳٩٤/۱٠/۱۳
درپی اقدام حکومت آل سعود در شهادت شیخ نمر، رهبر شیعیان عربستان، مردم تهران مقابل سفارت عربستان سعودی تجمع کردند و تصاویر مقامات سعودی را به آتش کشیدند.
گفتنی است؛ این تجمع با دخالت نیروی انتظامی به پایان رسید.

 تجمع تهرانی‌ها مقابل سفارت عربستان + تصاویر و فیلم‌ها

تعداد بازدید از این مطلب: 78
برچسب‌ها: تجمع , سفارت عربستان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 16 دی 1394
نظرات

در مورد سریال کیمیا 
سرهنگ قمری از فرماندهان ارتش در جنگ زمان حمله دشمن بعثی در «پادگان دژ خرمشهر»:
سلام بر سرورانم
در « سریال کیمیا » چند نفر مرد و زن و ده نفر سرباز با 500 تانک و هزاران توپخانه و دو لشکر عراق میجنگند اگر من آنزمان در خرمشهر مسئول بودم میدانم که تا 8 مهرماه ۱۳۵۹ فقط گردان دژ و تمام تکاوران نیروی دریایى ارتش و30 نفر ازسپاه و بسیج و185 نفر از ژاندارمرى و شهربانى در خرمشهر بودند هشتم مهر به بعد 260 دانشجوی دانشکده افسری نیروی زمینی ارتش به همراه 175 نفر از پرسنل هوانیروز و 33 نفر افسر ودرجه دار از دیگر یگانهاى ارتش و 25 نفر از بسیج تهران آمدند و حدود 300 نفر از مردم خرمشهر حضور داشتند ارتش در همان اوایل جنگ حدود900 نفرشهیدداد ؛ فقط732 نفرگردان دز شهید داد!چرا اینها را نشان نمیدهند؟!!!!!!!!

 

   نظر این است که مردم ندانند ارتشی ها چه شهامتى داشتند تکاوران نیروی دریایی و هوانیروز و نیروی زمینی و هوایی ارتش چه کردند در جنگ؟؟واقعاً جای افسوس است...

کسانی که بدنبال پنهان ماندن این رشادتها هستند حتما الان با محاسنی انبوه در مسندهایی نابجا تکیه زده اند شاید صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات و سازمان نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس و... اینان همان کسانی هستند که اصلا روزهای اول جنگ را به خاطر هم ندارند چون ارتش نه خبرنگار داشت و نه عکاس همه به فکر دفاع از نوامیس و کشور بودند نه ثبت خاطرات و گرفتن عکس *سلفی*
چشمها را باید شست واقعیت را باید دید گرچه در نزد خدایی که باید محاسبه کند همه اینها ثبت و ضبط شده آنجا چگونه میخواهند نمایش بدهند؟!!!!

به یاد 90 نفر شهیدان تکاوران نیروی دریای و شهیدان گردان 151 دژ خرمشهر 78 نفر شهید کادر . 207 نفر شهید سرباز .320 نفر اسیر و مفقود گردان 151 پیاده نیروی زمینی ارتش مدافعان دژ خرمشهر .در فیلم کیمیا تبلیغی شد برای کسانی که تا اون زمان هنوز شکلی از نیروی مردمی هم نداشتند ...

 
تعداد بازدید از این مطلب: 108
برچسب‌ها: سریال , خرمشهر , کیمیا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 5 دی 1394
نظرات

پس از آنکه برخی اقدامات در داخل نشان دهنده برنامه ریزی یک جریان خاص برای انتخابات اسفند ماه بود، آمریکا نیز اعلام کرد، برای دخالت در این انتخابات برنامه ریزی کرده است.

باب كوركرسناتور آمریکایی در نشست سنا گفت: من در حال دريافت اين حس قوي هستم كه دليل اين‌كه ما هيچ كاري در قبال آزمايش‌هاي موشكي ايران نمي‌كنيم آن است كه ما در حال تلاش براي اثر گذاشتن بر انتخابات داخلي اين كشور كه بهار امسال برگزار خواهد شد، هستيم.

تعداد بازدید از این مطلب: 97
برچسب‌ها: انتخابات , امریکا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 8 دی 1394
نظرات

انگلیسی‌ها در ایجاد جنگ شیعه و سنی ماهر هستند اما نقشه امروز آمریکا خطرناک‌تر است/ امت اسلامی تمدن نوین اسلامی را پایه‌ریزی کند/ اظهارات امریکایی‌ها در موافقت با سنی و مخالفت با شیعه دروغ است

رهبر معظم انقلاب فرمودند: روزی که کلمه سنی و شیعه در ادبیات آمریکایی‌ها پیدا شد، همه اهل نظر نگران شدند.

، همزمان با هفدهم ربیع الاول، خجسته سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) و حضرت امام صادق (ع)، مسئولان نظام، میهمانان شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای  اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم، صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار ضمن تبریک سالروز میلاد پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) و حضرت امام صادق(ع) با اشاره به دمیده شدن روح زندگی و معنویت واقعی و احیای دنیای مرده و آفت زده جاهلیت با ظهور اسلام و ولادت و بعثت پیامبر(ص)، مهمترین وظیفه امروز دنیای اسلام بویژه علماء و روشنفکران راستین را «تلاش مجدانه و مجاهدانه» برای دمیدن روح واقعی اسلام و معنویت در دنیای پر از ظلم و تبعیض و قساوت کنونی دانستند و تأکید کردند: امروز نوبت دنیای اسلام است که با استفاده از دانش و ابزارهای جهانی و همچنین عقل و خردمندی و تدبر و بصیرت، در جهت برپایی «تمدن نوین اسلامی» حرکت کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 97
برچسب‌ها: انگلیس , جنگ , شیعه , سنی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 10 دی 1394
نظرات

ناخدا هوشنگ صمدی کسی که رویایی تصرف یک روزه ی خرمشهر را برای عراقیان به کابوس تبدیل کرد . وی حدود چهل روز پس از بازنشستگی باشنیدن جو متشنج مرزی سریعا خود را به گردان تکاوران پایگاه دوم دریایی بوشهر رسانده و بلافاصله وارد نبرد خرمشهر میشود. پس از ورود تانکهای عراقی به شهر طرحی ارایه میدهد که تا چند ساعت قبل از سقوط خرمشهر هیچ تانکی جریت ورود به شهر را نکرد. وی دستور داد تعدادی از تکاوران نیروی دریایی، یگانهای زرهی عراق را از طریق کانال فاضلاب خرمشهر دور زده و از چند طرف تانکها را محاصره ، تصرف یا نابود کنند. شرایط خرمشهر به قدری سخت بود که یکی از گروهان های تکاور برای ورود به شهر بدستور ناخدا صمدی 11 ساعت سینه خیز حرکت کردند تا از تیر رس عراقی ها مصون باشند. ایشان همچنان در قید حیاتند و در خوزستان زندگی میکنند. خدا حفظشان کند.

متاسفانه در سریال کیمیا هیچ اشاره ای به مردان و تکاوران با غیرت نیروی دریایی و فرماندهان و دانشجویان شجاع دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش در دفاع از خرمشهر در روزهای ابتدایی جنگ نشده است

تعداد بازدید از این مطلب: 102
برچسب‌ها: عراق , رویا , خرمشهر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 15 دی 1394
نظرات

افسران - خون شیخ نمر دامن آل سعود را خواهد گرفت

تعداد بازدید از این مطلب: 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 24 دی 1394
نظرات

تجاوز شناورهای رزمی آمریکا به آب های سرزمینی ج.ا.ا را در یک بسته راهبردی و هدفمند باید بررسی و تحلیل کرد.
 همزمانی تجاوز نظامی آمریکا با خارج شدن قلب نیروگاه هسته ای اراک که نشانه متوقف و معکوس شدن برنامه هسته ای ایران است، پیام کار آمدی راهبرد آمریکایی " تهدید، تحریم، تحقیر " را به طرف ایرانی و جهان منتقل می کند.
از سوی دیگر این اقدام تجاوزکارانه آمریکا ناظر بر راهبرد " سخت گیری به ایران در پسا برجام " هم می باشد که مجله آمریکایی فارین افرز در 23 آدر 1394 از آن رو نمایی کرده است.
در این چارچوب، طرف آمریکایی به دنبال ایجاد این ادراک و انتقال این پیام بود که حتی عمل به همه تکالیف از سوی ایران در برجام، باز هم با " سخت گیری، تجاوز و تحقیر " از سوی ایالات متحده در پسا برجام همراه خواهد شد.
آمریکایی ها از این طریق و به زعم خود، می خواستند پاسخ لازم به آز مایش موشک های ایرانی به ویژه موشک عماد را هم داده باشند.
 حالا با دستگیری نظامیان متجاوز آمریکایی و توقیف شناورهای رزمی آمریکا، آن هم در آستانه سخنرانی سالیانه اوباما، این واشنگتن است که پیام لازم را از تهران دریافت می کند.
- آمادگی رزمی نیروهای مسلح ایران
- اقتدار ایران در برابر هر گونه اقدام آمریکا و متحدان آن
-هوشمندی ایران در جنگ ادراکی و عملیات روانی استراتژیک
با این شرایط اکنون آمریکا ضمن تحقیر شدن در برابر ایران، باید برای آزاد سازی نظامیان متجاوز خود، همانند انگلیسی ها مجبور به گدایی از ج.ا.ا بشود   بعبارتی شده است.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 27 دی 1394
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 77
برچسب‌ها: امیر پوردستان , ارتش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 29 دی 1394
نظرات

افسران - شیطان....

تعداد بازدید از این مطلب: 125
برچسب‌ها: تاکتیک , شیطان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 14 دی 1394
نظرات

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای، جنایت آل سعود در به شهادت رساندن عالم مؤمن ومظلوم، شیخ نمر باقرالنمر را محکوم کرد.

ارتش با صدور بیانیه ای جنایت آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر را محکوم کرد

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای، جنایت آل سعود در به شهادت رساندن عالم مؤمن ومظلوم، شیخ نمر باقرالنمر را محکوم کرد.

در این بیانیه جنایت آل سعود در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مجاهد، شیخ نمر باقرالنمر به شدت محکوم و تصریح شده است: اکنون زمان آن فرارسیده که دنیا در قبال این جنایت و دیگر جنایات این رژیم منحوس احساس مسئولیت کرده و پاسخی مناسب به آن بدهد.

در بخش دیگری از این بیانیه تأکید شده است: یقیناً، تبعات این اقدام ددمنشانه رژیم آل سعود به سرعت گریبان سیاستمداران آن خاندان را خواهد گرفت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان بیانیه خود باتبریک وتسلیت شهادت آیت الله نمر باقرالنمر به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و امت اسلامی آورده است: بدون تردید شهادت شیخ نمر وریختن خون به ناحق این روحانی جلیل القدر، وحدت امت اسلامی را بیش از پیش تقویت و زمینه سقوط و فروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.

تعداد بازدید از این مطلب: 102
برچسب‌ها: ارتش , شیخ نمر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 15 دی 1394
نظرات

 

وزیر دفاع با بیان اینکه درصدد بهینه سازی موشک های بالستیک در جهات مختلف هستیم، گفت: دقت در اصابت، تخریب متناسب با هدف، بالا بردن توان انفجاری از برنامه های حوزه موشکی است.

 وزیر دفاع با بیان اینکه درصدد بهینه سازی موشک های بالستیک در جهات مختلف هستیم، گفت: دقت در اصابت، تخریب متناسب با هدف، بالا بردن توان انفجاری از برنامه های حوزه موشکی است.

سردار حسین دهقان،  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: از زمان آغاز و در طول مذاکرات هسته ای بین جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 همواره بر این تاکید داشتیم که هیچ موضوعی، جزء بحث هسته‌ای، مورد مذاکره نخواهد بود، مباحث دفاعی مربوط به امنیت کشور است و پیرامون این موضوع رهبری، ملت و نظام، متناسب با شرایط، تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد.

وزیر دفاع گفت: در نامه اخیر ریاست محترم جمهوری تاکید بر این است که ضمن اینکه توان دفاعی خود را مورد مذاکره و معامله نمی دانیم، بر اساس اهداف و منافع ملی خود تصمیم می گیریم و به میزان نیاز خود، قدرت دفاعی کشور را توسعه و گسترش می دهیم.

دهقان با بیان اینکه در 2سال اخیر توان دفاعی جمهوری اسلامی چندین برابر شده است، تصریح کرد: بر اساس نامه ریاست محترم جمهور، جلسات متعددی را با مسئولین عملیاتی، فرماندهان نیروها و مسئولین در حوزه های موشکی داشتیم و مقرر شد برنامه های مناسبی را در کوتاه‌ترین زمان برای بالا بردن توان و قابلیت دفاعی و بالا رفتن قدرت بازدارندگی موثر به رغم خواسته نظام سلطه که درصدد محدودیت نظامی جمهوری اسلامی است توان موشکی جمهوری اسلامی ایران را توسعه می دهیم.

وزیر دفاع با بیان اینکه درصدد بهینه سازی موشک های بالستیک در جهات مختلف هستیم، افزود: دقت در اصابت، تخریب متناسب با هدف، بالا بردن توان انفجاری از برنامه های وزارت در حوزه موشکی است.

دهقان گفت: برد موشکها فعلا در حد اعلام شده قبلی است و در صورتی که تهدیدات فراتر از برد فعلی باشد، قادر هستیم با تکیه بر توان بالای فناورانه، انسانی و زیر ساخت های صنعت دفاعی هر نوع موشک با هر نوع ماموریتی را به جز ماموریت های کشتار جمعی  طراحی و تولید کنیم.

وزیر دفاع در پایان با بیان اینکه تحرک، قابلیت جابجایی سریع، روان سازی عملیاتی و ماندگاری، همواره در طراحی و تولید موشکها مورد توجه بوده است، افزود: موشک عماد نقطه آغازی در این زمینه بوده است و این روند با قدرت ادامه دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 85
برچسب‌ها: موشک , ایران ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 20 دی 1394
نظرات


رهبر انقلاب اسلامی: «روزبه‌روز باید یاد شهدا و تکرار نام شهدا و نکته‌یابی و نکته‌سنجی زندگی شهدا در جامعه‌ی ما رواج پیدا کند.»
پایگاه KHAMENEI.IR بنا دارد مجموعه پوسترهای «پلاک» را با موضوع «دفاع مقدس» و در مناسبت‌های مرتبط منتشر نماید. نخستین طرح از این مجموعه، همزمان با ایام سالروز شهادت شهید سرلشکر خلبان منصور ستاری منتشر شد.
رهبر انقلاب اسلامی: نقش‌ شهدای‌ بزرگوار نیروی‌ هوایی‌ در پیشرفت‌ همه‌جانبه‌ی‌ این‌ نیرو و فداکاریها و ایثارگریهای‌ آن‌ بسی‌ آشکار و تعیین‌کننده‌ است‌، و در این‌ میان‌ تأثیر مدیریت‌ شجاعانه‌ و مبتکرانه‌ و سرشار از تلاش‌ و پیگیری‌ شهید عزیز سرلشکر منصور ستاری‌ انکار‌ناپذیر است‌. ۱۳۷۳/۱۱/۰۶

تعداد بازدید از این مطلب: 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 29 دی 1394
نظرات

فرمانده نیروی دریایی ارتش از نشستن کنار نماینده نیروی دریایی آمریکا در ضیافت شام فرماندهان نیروی دریایی خودداری کرد.

امیر سیاری از نشستن کنار نماینده نیروی دریایی آمریکا خودداری کردبه گزارش دلاوران ایران زمین به نقل از  خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش که به منظور شرکت در پنجمین همایش فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند به بنگلادش سفر کرده بود، در ضیافت شام نیروی دریایی بنگلادش شرکت کرد. 
 
اما در این مراسم نکته‌ای توجه همه را به خود جلب کرد و آن این بود که امیر سیاری هنگامی که متوجه شد میز محل استقرار وی با نماینده نیروی دریایی آمریکا یکی است، از نشستن دور میز شام خودداری کرد. 
 
پس از تذکر هیات ایرانی، میز شام فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده و در کنار نماینده آلمان قرار گرفت.

تعداد بازدید از این مطلب: 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 10 دی 1394
نظرات

انگلیسی‌ها در ایجاد جنگ شیعه و سنی ماهر هستند اما نقشه امروز آمریکا خطرناک‌تر است/ امت اسلامی تمدن نوین اسلامی را پایه‌ریزی کند/ اظهارات امریکایی‌ها در موافقت با سنی و مخالفت با شیعه دروغ است

رهبر معظم انقلاب فرمودند: روزی که کلمه سنی و شیعه در ادبیات آمریکایی‌ها پیدا شد، همه اهل نظر نگران شدند.

، همزمان با هفدهم ربیع الاول، خجسته سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) و حضرت امام صادق (ع)، مسئولان نظام، میهمانان شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای  اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم، صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار ضمن تبریک سالروز میلاد پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) و حضرت امام صادق(ع) با اشاره به دمیده شدن روح زندگی و معنویت واقعی و احیای دنیای مرده و آفت زده جاهلیت با ظهور اسلام و ولادت و بعثت پیامبر(ص)، مهمترین وظیفه امروز دنیای اسلام بویژه علماء و روشنفکران راستین را «تلاش مجدانه و مجاهدانه» برای دمیدن روح واقعی اسلام و معنویت در دنیای پر از ظلم و تبعیض و قساوت کنونی دانستند و تأکید کردند: امروز نوبت دنیای اسلام است که با استفاده از دانش و ابزارهای جهانی و همچنین عقل و خردمندی و تدبر و بصیرت، در جهت برپایی «تمدن نوین اسلامی» حرکت کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود