آمار مطالب

کل مطالب : 870
کل نظرات : 52

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 42
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 53
بازدید سال : 247
بازدید کلی : 8955

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرامش بهاری و آدرس aramesh_bahari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1396
نظرات

 

امیر «سیاری» از روند ساخت شناورهای جدید نداجا بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز با حضور در منطقه یکم امامت نداجا ضمن بازدید از یگانه‌های در حال تعمیر و ساخت کارخانجات نداجا، کلنگ ساختمان جدید ناوتیپ زیرسطحی منطقه یکم امامت نداجا را بر زمین زد.


بنابر این گزارش دریادار سیاری از روند تعمیرات اساسی «ناو بالگردبر خارک» و «ناو پشتیبانی رزمی بندرعباس» بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت ساخت «ناوشکن سهند» و «ناو تحقیقاتی شیراز» قرار گرفت.

گفتنی است دریادار سیاری همچنین عصر امروز با حضور در «اسکله منطقه یکم امامت» نداجا از ناوگروه چهل و ششم استقبال و ناوگروه چهل و هفتم اطلاعاتی عملیاتی را بدرقه می‌کند.

همچنین شرکت در مراسم محفل انس با قرآن کریم در منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی ارتش و ضیافت افطاری کارکنان منطقه پایان بخش برنامه های حضور امیر دریادار سیاری در این منطقه خواهد بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 23 خرداد 1396
نظرات
لیستی از خرید تسلیحاتی 110 میلیارد دلاری عربستان از آمریکابه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، کمتر از یک ماه پیش بود که رئیس جمهور آمریکا در سفر به عربستان قرارداد فروش تسلیحاتی نظامی به ارزش 110 میلیارد دلار را با پادشاه این کشور به امضاء رساند. اگر چه در آن زمان جزییات این خرید اعلام نشد ولی اکنون که حدود یک ماه از آن تاریخ می‌گذرد لیستی از خریدهای تسلیحاتی عربستان اعلام شده که شامل موارد زیر است:

13.5 میلیارد دلار برای خرید هفت آتش بار سامانه پدافند موشکی THAAD با بازه تحویل 2023 الی 2026

4.46 میلیارد دلار جهت خرید 104 هزار عدد مهمات هوا به زمین در پنج نوع شامل GBU 31v3 ،GBU-10 ،GBU-12 ،GBU-31v1 ،GBU-38

6.65 میلیارد دلار جهت بهبود و ارتقای سامانه‌های پدافندی پاتریوت عربستان با کار در بازه زمانی 2018 الی 2027

2 میلیارد دلار جهت خرید هواپیمای پشتیبانی سبک هوایی با زمان‌بندی اجرای نامشخص؛ این احتمال وجود دارد که برنده این قرارداد و گزینه قابل ارائه از سوی آن یکی از گزینه‌های برنامه پشتیبانی هوایی ارتش آمریکا با نام OA-X باشد.

2 میلیارد دلار برای 4 هواپیمای جدید که شبیه به مدل JSTARS نیروی هوایی آمریکا خواهند بود و در نقش سامانه نظارت و شناسایی هوابرد تاکتیکی مورد استفاده خواهند گرفت؛ در آمریکا هواپیماهای جدید این نسل در سال 2024 وارد خدمت می‌شوند.

5.8 میلیارد دلار برای خرید 3 فروند KC-130J و 20 فروند C-130J در کنار پشتیبانی تا سال 2026؛ تحویل از سال 2022 آغاز خواهد شد.

6.25 میلیارد دلار جهت پشتیبانی هشت ساله از ناوگان جنگنده‌های F-15 عربستان به همراه قرارداد 20 میلیون دلاری کمک به برنامه مطالعاتی پیرامون جنگنده‌های F-15 C/D

2 میلیارد دلار جهت خرید تعداد نامشخصی قایق گشتی مارک 6 (MK-VI) با زمان تحویل نامشخص

6 میلیارد دلار جهت خرید چهار فروند گشت ناو ساخت صنایع لاکهید مارتین با طرحی براساس شناورهای رزمی لیتورال؛ بازه تحویل 2025 الی 2028

2.35 میلیارد دلار جهت تغییر و ارتقای حدود 400 دستگاه از خودروهای رزمی برادلی موجود در ارتش سعودی در کنار قرارداد خرید 213 دستگاه جدید به ارزش 1.35 میلیارد دلار

1.5 میلیارد دلار برای خرید 180 هویتزر با بازه تحویل 2019 الی 2022

18 میلیارد دلار جهت خرید سیستم C4I و یکپارچه سازی آن؛ جزئیات و زمانبندی اجرا گفته نشده

دو ماهواره سنجش از دور به ارزش 800 میلیون دلار و دو ماهواره به جهت هشدار زودهنگام فضا پایه و ارتباطات ماهواره‌ای به ارزش 4 میلیارد دلار و یک قرارداد هم به ارزش 40 میلیون دلار برای سامانه‌های ارتباط ماهواره‌ای.

تعداد بازدید از این مطلب: 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 24 خرداد 1396
نظرات
 

امیر حیدری از تیپ 65 نیروی زمینی ارتش بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش از آمادگی دفاعی، رزمی و تجهیزات رزمی تیپ 65 این نیرو بازدید کرد.

در این بازدید امیر حیدری از توان رزمی و آمادگی دفاعی این تیپ ابراز رضایت کرد

تعداد بازدید از این مطلب: 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 25 خرداد 1396
نظرات

 

 
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، به تازگی تصویری از پرواز پهپاد جاسوسی «فالکو» یکی از مهمترین پهپادهای جاسوسی اروپایی ساخت شرکت ایتالیایی سلکس گالیلئو در مناطق درگیری واقع در جنوب سوریه منتشر شده است.
 
این تصویر در زمانی که پهپاد فالکو در حین انجام ماموریت بوده گرفته شده است. هنوز خبری مبنی بر اینکه کدام‌یک از گروه‌های مسلح در سوریه از این سامانه پهپادی استفاده می کنند، منتشر نشده است.
 
برخی منابع می‌گویند این تصویر توسط تروریست‌ها منتشر شده است.

پهپاد فالکو برای انجام ماموریت‌هایی همچون کشف هدف، مکان‌یابی، شناسایی و هدف گیری طراحی شده تا جایگزین پهپادهای هم رده میراژ 26 شود.
 
حضور مهمترین پهپاد جاسوسی اروپا در جنوب سوریه+ تصویر 
این پهپاد از یک موتور پیستونی یوئی‌ ال 682 با ملخ سه پره بهره می‌برد و سقف پروازی آن بیش از 20 هزار پا است و مداومت پروازی آن 14 ساعت عنوان شده است. طول این پهپاد حدود 6 متر و ارتفاع آن 1/8 متر است و دهانه بال آن 7/2 می‌باشد. 
 
علاوه بر تجهیزات راداری و الکترونیکی ایتالیایی و اروپایی نصب بر روی این پهپاد شرکت سازنده امکان استفاده از رادارهای لینکس محصول شرکت آمریکایی جنرال اتمیکس را نیز بررسی کرده است و همچنین امکان نصب بیش از 30 کیلوگرم بار اضافی (مسلح به بمب و موشک) در زیر بال‌های این پرنده وجود دارد.
 
یک سامانه عملیاتی فالکو اعم از چهار فروند پرنده، ایستگاه کنترل زمینی، ترمینال داده‌ها و بسته تجهیزات پشتیبانی زمینی می‌باشد. تاکنون علاوه بر ارتش ایتالیا مشتریانی از کشورهای پاکستان، لیبی، اردن و عربستان، از این پهپاد استفاده کرده‌اند.
 
در سال 2013 شرکت سازنده با قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو تعدادی از این مدل پهپادها را در اختیار عربستان قرار داد.
تعداد بازدید از این مطلب: 29
برچسب‌ها: عربستان , پهباد , سوریه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 26 خرداد 1396
نظرات
 
«صاعقه» و «نادر» آر پی جی‌های ایرانی برای مقابله با خودروهای زرهیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، «نادر» راکت 40 میلیمتری نمونه  آر پی جی 7 ایرانی است که علیه خودروها، نفربرها، توپ‌های خودکششی و دیگر ادوات زرهی دشمن کاربرد دارد و دارای موتور سوخت جامد دو مرحله ای (خرج پرتاب_ سوخت پرتاب) است.
 
این سامانه در مرحله اول در داخل لانچر عمل کرده و راکت را به بیرون پرتاب می کند. و مرحله دوم نیز در فاصله ایمن از لانچر یعنی چیزی حدود 8 تا 12 متر عمل کرده و راکت را به حداکثر سرعت خود می‌رساند. طول این سلاح 900 میلیمتر، کالیبر آن 40 میلیمتر و وزن آن با لانچر 3 کیلوگرم عنوان شده است.
 
میزان نفوذ این راکت در زره 30 سانتیمتر و برد نهایی آن 400 متر می باشد.
 
«صاعقه» نوع دیگر راکت انداز 40 میلیمتری است که برای نابودی نفرات دشمن طراحی شده است و مهمترین ویژگیهای این سلاح ضد نفر برد فزاینده، قدرت انفجار، شعاع ترکش زیاد و فراوانی ترکش ها است. این سلاح که با قبضه آر پی جی 7 نیز شلیک می شود دارای ماسوره مکانیکی و قابلیت پرواز بدون صدا در هوا است.
 
طول این سلاح 590 میلیمتر، کالیبر آن 40 میلیمتر و با وزنی حدود 1.5 کیلوگرم و سرعت 150 متر بر ثانبه قادر است اهداف را در شعاع 800 متری مورد اصابت قرار دهد.
 

در مجموع این دو سلاح که جزو سلاح های سازمانی ارتش و دیگر نیروهای مسلح کشور محسوب می‌شود، علیه پناهگاه ها، سنگرها و استحکامات بتنی و انواع خودروهای زرهی و تجمعات نظامی نیز کاربرد دارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 23
برچسب‌ها: آرپی جی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 27 خرداد 1396
نظرات
 

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، تیم الف تیپ 65 نوهد در مسابقات انتخابی پرش نیروهای مسلح کشور به مقام نخست رسید و به مسابقات ارتش‌های جهان در آلمان راه یافت.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور امیر «سید کمال پیمبری» رئیس هیئت ورزش‌های هوایی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، از تیم الف تیپ 65 نوهد که به مقام نخست رسیده بود تجلیل به عمل آمد.

تیم‌های تیپ 55 هوابرد شیراز مقام دوم و تیم ب تیپ 65 نوهد مقام سوم را در این مسابقات کسب کردند.

تعداد بازدید از این مطلب: 26
برچسب‌ها: ارتش , پرش , نوهد , آلمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 28 خرداد 1396
نظرات

موشک دهلاویه از شکار تانک تا به دام انداختن شناورهای دشمن

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، یکی از مهمترین دستاوردهای نیروی زمینی ارتش دستیابی به موشک ضدزره «دهلاویه» است که به لحاظ سرعت، دقت، برد عملیاتی و قدرت نفوذ در زره در جایگاهی ممتاز قرار دارد.
 
این موشک که برخی از آن با عنوان کورنت ایرانی یاد می‌کنند دارای سرجنگی دو مرحله‌ای به وزن 6/8 کیلوگرم و وزن کلی آن 22 کیلوگرم است که با احتساب لانچر 26 کیلویی وزن آن به 48 کیلوگرم می‌رسد.

موشک دهلاویه به علت بازدهی و کارکرد مناسب در حوزه مقابله با تانک‌ها و نسل جدید زره‌های واکنشگر، و همچنین دقت، سرعت و برد مناسب و توانایی نفوذ  1200 میلیمتری در خودروهای زرهی مورد توجه فرماندهان نداجا قرار گرفته و پس از انجام تست‌های میدانی پا به عرصه پدافند ساحلی در  برد کوتاه گذاشت. این موشک جهت انهدام شناورهای سبک و قایق‌های تندور دشمن کاربرد لازم را دارد و حداکثر برد عملیاتی آن تا شعاع 5500 متر است.

این موشک که با دو گونه سرجنگی خرج گود و ترموباریک ارائه شده است از سیستم هدایت پرتو سوار لیزر استفاده می‌کند و در برابر انواع جمینگ‌های دشمن مقاوم است. نرخ آتش این موشک 2 تا 3 شلیک در دقیقه عنوان شده است.
 
موشک دهلاویه برای نخستین بار در رزمایش‌ مشترک محمد رسول الله (ص) و سپس در سال 93 در رزمایش محرم مورد استفاده قرار گرفت.

همچنین موشک دهلاویه برای نخستین بار در دومین روز از مرحله نهایی رزمایش «ولایت 95» نیروی دریایی ارتش که سال گذشته از شرق تنگه هرمز تا دریای عمان و شمال اقیانوس هند برگزار شد، در یک رزمایش دریایی مورد آزمایش قرار گرفت و پس از پرتاب، توانست شناورهای هدف را منهدم کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 28 خرداد 1396
نظرات

 
به حساب داعش و اربابانش می‌رسیم/ مرزهای غربی آرام استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش صبح امروز در مرزهای غربی کشور به ویژه مرز نفت شهر حاضر شد و اقتدار نیروهای واکنش سریع نیروی زمینی ارتش را ارزیابی کرد.
 
فرمانده کل ارتش تاکید کرد: اینجا فقط برای دفاع حضور نداریم بلکه برای شکار هم مستقریم.
 
وی با تاکید بر اینکه به طور قطع هیچ خطری مرزهای غربی ما را تهدید نمی‌کند، گفت: داعش برای ما مانند سگی وحشی است و نه تنها به راحتی حساب آنها را خواهیم رسید، بلکه جواب اربابان آنها را هم می دهیم.


صالحی آمادگی نیروهای مستقر در مرزهای غربی جمهوری اسلامی ایران را بسیار مقتدرانه خواند و تاکید کرد: برای امنیت مرزها باید شکرگزار خدا باشیم و نماد عملی این شکرگزاری حضور جوانان پای کار ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوار مرزهاست که به دستور رهبرشان لبیک گفتند و مردم در شهرها و خانه های خود کاملاً آرام باشند.

همچنین در پی شایعاتی مبنی بر حضور گروهک‌های تروریستی در مرزهای غربی ایران و انتشار آن در صفحه‌های مجازی، سرلشکر صالحی تاکید کرد: تا ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوار مرزی غرب کشور حضور جدی دارد هیچ تروریستی به خود جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی را نخواهد داد و با هر تحرکی در طول شبانه روز به شدت برخورد خواهیم کرد.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در جریان بازدید امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش از مرزهای غربی کشور گفت: یگان واکنش سریع نیروی زمینی در این منطقه مأموریتی دارد و فرمانده کل ارتش برای ارزیابی توان دفاعی نیروهای واکنش سریع و بازدید تجهیزات به روز این نیروها به مناطق غربی کشور سرکشی کرد و ما آماده دستور از فرمانده کل ارتش هستیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 26
برچسب‌ها: ارتش , صالحی , داعش , مرز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 28 خرداد 1396
نظرات
 
رزمایش مشترک دریایی ایران و چین در تنگه هرمز برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، تمرین دریایی مشترک بین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی جمهوری خلق چین از صبح امروز در محدوده شرق تنگه هرمز تا دریای عمان آغاز و ساعتی پیش به اتمام رسید.

دریادار حسین آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در این خصوص گفت: امروز پس از جدا شدن ناوشکن جمهوری اسلامی ایران الوند و یک بالگرد ضدزیردریایی از نیروی دریایی راهبردی ارتش از اسکله منطقه یکم نداجا و همچنین ملحق شدن ناوشکن جمهوری اسلامی ایران البرز از ناوگروه چهل و هفتم این نیرو، ناو لجستیکی و ناوشکن های نیروی دریایی کشور چین نیز بمنظور برگزاری تمرین مشترک دریایی، بندرعباس را به مقصد شرق تنگه هرمز و دریای عمان ترک کردند.

وی افزود: پس از استقرار در محدوده از پیش تعیین شده یعنی شرق تنگه هرمز تا دریای عمان، تمرین مشترک شروع شد و لحظاتی پیش پایان یافت.

دریادار آزاد خاطرنشان کرد: قریب به 700 نفر از کارکنان ناوگروه نیروی دریایی کشور چین و قریب به 700 نفر از کارکنان ولایتمدار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب پست فرماندهی و کنترل، هدایت عملیات، عملیات پرواز بالگرد و حضور دو ناوشکن ما در صحنه دریا این تمرین مشترک را انجام دادند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: تمرین دریایی مشترک شامل عملیات نقل و انتقال بین یگانهای شناور، ناوشکن های ما و ناوشکن های نیروی دریایی چین و ناو پشتیبانی و همچنین نشست و برخاست بالگرد نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران بر روی ناو پشتیبانی کشور چینی و تبادل عمودی بین بالگرد نیروی دریایی چین و ناوشکن های ما برگزار شد.

وی ادامه داد: در این سلسله تمرینات، تبادل اطلاعات بین اتاق‌های عملیات و تمرین مشترک افسر نگهبان و صورت‌بندی‌های مختلف در دریا اجرا و هدایت همه تمرین‌ها از محل کنترل و فرماندهی منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا با بیان اینکه این تمرین مشترک به منظور تبادل تجربیات بین کارکنان دو نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی کشور جمهوری خلق چین اجرا شد، گفت: انجام تمرین مشترک نظامی با یک کشور بیانگر این است که سطح روابط سقفی ندارد و وقتی تمرین مشترک نظامی با یک کشور انجام می شود تعاملات نیروهای دریایی را تحکیم بخشیده و حتی در کمک به دیپلماسی سیاسی کشورها موثر خواهد بود.

آزاد در پایان گفت: این تمرین مشترک بستری برای تمرینات مرکب با سایر کشورها به صورت چند گانه است و از سویی پیام صلح و دوستی را در بر دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 29 خرداد 1396
نظرات
 
این انقلاب و نظامی که به وجود آمد، از اول با دشمنی‌های سخت مواجه بود/ جمهوری اسلامی با اقتدار کامل ایستاده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «حضرت آیت الله خامنه‌ای»، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه) در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و شهدای مرزبان، با تأکید بر اینکه شهدا حق حیات بر این کشور دارند و همه مردم و مسئولان باید خود را زیر بار منت شهدا و خانواده شهدا بدانند، به سخنان خصمانه و تهدیدآمیز اخیر مقامات امریکایی اشاره کردند و با گزافه خواندن آن گفتند: دولتمردان آمریکایی از ابتدای پیروزی انقلاب همواره به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی بوده اند اما نخواهند توانست به ملت ایران سیلی بزنند بلکه این ملت است که به آنها سیلی خواهد زد.

 

حضرت آیت الله خامنه‌ای در ابتدای این دیدار، مفهوم «شهادت» را مقوله‌ای عمیق و دارای معانی بلند و یک معامله پرسود با خداوند متعال خواندند و افزودند: شهادت یک «مرگ تاجرانه» است و در این معامله، خداوند جان انسان را که ضایع‌شدنی و از بین‌رفتنی است، در مقابل سعادت ابدی خریداری می‌کند و شهید به مقامی می‌رسد که قدرت شفاعت پیدا می‌کند.

 

ایشان، صبر و استقامت خانواده شهدا در مصیبت از دست دادن نزدیک‌ترین افراد خود را، یک ارزش بسیار والا دانستند و خاطرنشان کردند: عوامل اصلی حفظ انقلاب اسلامی و قدرت آن، مفاهیم و ارزشهای عظیمی همچون «شهادت، جهاد و صبر و استقامت خانواده های شهدا» است و دشمن تلاش دارد تا این ارزشها را از جامعه بگیرد و متأسفانه برخی نیز در این چارچوب قلم‌فرسایی می‌کنند.

 

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به بقای نظام اسلامی با وجود مواجهه با دشمنی های سخت گفتند: گزافه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا موضوع جدیدی نیست زیرا نظام اسلامی از ابتدا با توطئه های گوناگونی مواجه بوده است اما بدخواهان ملت ایران هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند.

 

حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: آن‌زمانی که نظام اسلامی یک نهال تازه‌روییده و نحیف بود، نتوانستند به آن آسیبی برسانند، چه برسد به اکنون که این نظام به یک درخت تناور تبدیل شده است.

 

ایشان با اشاره به سخنان اخیر مقامات آمریکایی مبنی بر تلاش برای تغییر نظام اسلامی خطاب به آنها گفتند: در طول ۳۸سال گذشته، چه زمانی بوده که شما نمی خواستید نظام اسلامی را تغییر دهید، اما همواره سرتان به سنگ خورده است و از این پس هم همین‌گونه خواهد بود.

 

رهبر انقلاب اسلامی، مقامات جدید کاخ سفید را بی‌تجربه و تازه‌کار خواندند و تأکید کردند: این افراد بی‌تجربه، ملت و مسئولان ایران را نشناخته اند و هنگامی که تو دهنی بخورند، آن زمان متوجه خواهند شد، حساب و کتاب چیست!

 

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: سردمداران امریکا، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران بودند، اما کسانی که چنین حسرتی داشتند، این آرزو را به گور بردند و از این پس نیز همین‌گونه خواهد بود.

ایشان تأکید کردند: همه اعم از دشمنان، دوستان با اخلاص و دوستانی که برخی مواقع دلشان می لرزد، بدانند جمهوری اسلامی مستحکم و با اقتدار کامل ایستاده و دشمنان نمی توانند به ملت ایران سیلی بزنند بلکه ملت به آنها سیلی خواهد زد.

 

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ارزش شهدا باید در جامعه معلوم باشد، در تجلیل از نقش شهیدان مدافع حرم گفتند: اگر شهیدان مدافع حرم نبودند، امروز باید با «عناصرِ فتنه‌گر، خبیث و دشمن اهل‌بیت(ع)» در شهرهای ایران می‌جنگیدیم، زیرا آنان قصد داشتند از مرزهای عراق وارد ایران شوند اما جلوی آنها گرفته شد و تار و مار شدند و اکنون نیز در عراق و سوریه به‌طور کامل در حال ریشه‌کن شدن هستند.

 

حضرت آیت الله خامنه‌ای، امنیتِ کنونی کشور را مرهون مدافعان حرم و مدافعان مرزهای ایران دانستند و افزودند: امنیت مرزها و شهرهای کشور به برکت تلاشهای مرزدارانی است که با همه وجود از ایران دفاع، و همچنین از ورود مواد مخدر جلوگیری می‌کنند، البته این تلاشها به‌خوبی دیده نمی‌شود و مرزداران و شهدای مرزی، مظلوم هستند.

 

ایشان، شهیدانِ فعالیت‌های امنیتی و اطلاعاتی را از جمله دیگر فداکاران در تأمین امنیت و جلوگیری از اقدامات تروریستی و کشته‌شدن مردم بی‌گناه خواندند و گفتند: خدمت به کشور فقط تأمین آب و نان نیست بلکه بالاتر از آن، تأمین امنیت است و شهیدان و مدافعان حرم و مرزها و شهرهای کشور، با تأمین امنیت، حق حیات بر گردن کشور دارند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر لزوم قدردانی از شهیدان و خانواده‌های آنان، خاطرنشان کردند: همه زیر بار منت شهیدان هستیم و هر کس در جهت فراموش شدن یاد شهیدان یا اهانت و بی‌اعتنایی به خانواده‌های آنان کاری انجام دهد، در واقع به کشور خیانت کرده است.

 

در پایان این دیدار، نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد و حاضران روزه خود را همراه با ایشان افطار کردند.

تعداد بازدید از این مطلب: 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 29 خرداد 1396
نظرات

 

قدرت دریایی ایران در تراز قدرت‌های فرامنطقه‌ای/ ایران تاکنون با کدام کشورها رزمایش مشترک دریایی داشته است؟به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حضور در آب‌های آزاد و اعزام مستمر ناوگروه‌های رزمی و پشتیبانی به منظور تامین خطوط مواصلاتی و برقراری امنیت برای کشتی‌های تجاری و نفتکش‌های ایرانی، چندین سال است که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را به یک نیروی راهبردی و اثرگذار تبدیل کرده است.
 
این نیرو که از یک دهه قبل دریانوردی را در عرصه اقیانوس‌ها و آب‌های آزاد آغاز کرده توانسته با استفاده از تجهیزات و امکانات بومی، خود را در سطح نیروهای دریایی جهان مطرح کند به‌طوری‌‌که در سال‌های نخست ورود به عرصه آب‌های بین‌المللی برخی از این کشورها از دریانوردی ناوگروه ایرانی در عرصه اقیانوس‌ها و آب‌های آزاد اظهار شگفتی کرده و یا بعضا به‌طور کلی آن را تکذیب می‌کردند.
 
نیروی دریایی راهبردی ارتش که در طی سال‌های اخیر با تلاش متخصصان داخلی در جهاد خودکفایی و همچنین صنایع دفاعی توانسته است بسیاری از نیازهای عملیاتی خود را در حوزه سطحی، زیر سطحی و فراسطحی تامین کند، امروزه ارتباطات گسترده و قابل قبولی را با بزرگترین قدرت‌های دریایی دنیا یعنی چین و روسیه برقرار کرده است.
 
این نیرو که با تلاش متخصصان داخلی از انواع ناوشکن‌های سنگین و سبک استفاده می‌کند، امروز به سطحی از قدرت و توانمندی رسیده است که همتراز با قدرت‌های دریایی بزرگ دنیا قرار گرفته و در رفت و آمدهای صورت گرفته رزمایش‌های دریایی یک روزه یا دو روزه‌ای را با ناوگره‌های این کشورها برگزار می‌کند که این خود بیانگر میزان قدرت نیروی دریایی راهبردی ارتش در شرایط کنونی است.
 
لذا در این راستا نیروی دریایی ارتش دقایقی پیش رزمایش یک روزه خود را با ناوگروه چینی متشکل از 3 فروند ناو رزمی و پشتیبانی که سه روز گذشته (پنج‌شنبه) در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس پهلو گرفته بود را آغاز کرد.
 
همچنین این نیرو در مهرماه سال 93 رزمایش مشترکی را در آب‌های دریای خزر با ناوگروه روسیه در راستای تحکیم روابط و برقراری امنیت دریای شمال برگزار کرد. قطعا برگزاری اینگونه رزمایش‌ها ضمن گسترش روابط و مناسبات فی مابین، و پیام استراتژیک برای قدرت‌های فرامنطقه‌ای حاضر در منطقه بیانگر قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی در حوزه تجهیزات آفندی و پدافندی و قدرت و تحرک مناسب شناورها، سطحی‌ها، زیر سطحی‌ها و سامانه‌های جنگال، مخابراتی، پهپادی، بالگردی، سونارهای زیر سطحی و اکوساندر، سامانه‌های الکترواپتیکال، رادار کنترل آتش با قابلیت ردیابی جنگنده‌ها و موشک‌های کروز، بومی‌سازی رادار هوایی، بهره‌گیری از سامانه کنترل مانیتورینگ به‌منظور کنترل و هماهنگی عملیاتی فی‌مابین موتور، شافت، پروانه و ناوبری، سامانه چف و هماهنگ کننده و.... است.
 
نیروی دریایی ارتش در شرایطی خود را به این مرحله از قدرت رسانده است که خود امروز پیشرفته ترین اژدرها را در سطح نیرو تولید کرده و در حوزه پدافند ساحلی نیز از موشک‌های کروز 15 الی 300 کیلومتری بهره می‌برد.
 
 این نیرو در حوزه ناوشکن‌ها از ناوشکن‌های کلاس موج که ساخته و طراحی شده صنعت دفاعی کشور به نام‌های جماران، دماوند و سهند که مراحل نهایی خود را می‌گذراند، بهره می‌برد و قادر به اجرای ماموریت در نقاط دوردست هستند. همچنین این نیرو از زیردریایی‌های کلاس سنگین طارق و کلاس سبک غدیر و انواع شناورهای موشک انداز و اژدر پرتاب کن استفاده می‌کند.
 
امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در 7 آذر سال 95 در گفت‌وگوی تلویزیونی گفت: نیروی دریایی قصد دارد قاره آفریقا را دور بزند و عرض اقیانوس اطلس را طی کند و در دریای جنوبی چین پهلو بگیرد که این اظهارات بازتاب گسترده‌ای از توان نیروی دریایی ایران در سطح دنیا داشت.
 

 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی پیش از این نیز با ناوگروه‌هایی از ایتالیا، عمان و پاکستان رزمایش‌های مشترکی را برگزار کرده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 29 خرداد 1396
نظرات

 

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، ساعتی پیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک موشک‌هایی از استان‌های کرمانشاه و کردستان مواضع تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه را هدف قرار داد و در پاسخ به حمله تروریست‌ها به حرم مطهر امام خمینی (ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی سیلی محکمی بر صورت آنان زد.
 
طبق اطلاعیه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این مواضع شامل مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری است.
 
فاصله تقریبی استان‌های کرمانشاه و کردستان در غرب کشور تا استان دیرالزور سوریه حدود 367 مایل و یا 650 کیلومتر است و سپاه برای هدف قراردادن مراکز تروریست‌ها از موشک‌های میان برد زمین به زمین استفاده کرده است.
 
سپاه با کدام موشک‌ها مواضع تروریست‌ها را هدف قرار داد؟ 
 
نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سال‌های گذشته با توان متخصصان داخلی توانسته نمونه‌هایی از موشک‌های میان برد را ساخته و به تولید انبوه برساند. این موشک‌های میان برد بالستیک شامل ذوالفقار، سجیل یک و دو، شهاب 3 (نسل اول)، شهاب 2، عاشورا، قیام یک، قدر F و قدر یک است و حداکثر برد این موشک‌ها 2 هزار کیلومتر است یعنی این موشک‌ها می‌توانند سرزمین‌های فلسطین اشغالی را نیز هدف قرار دهند. 
 
موشک ذوالفقار اولین موشک میان برد نقطه زن سپاه است. این موشک از خانواده فاتح 110 است که از کوتاه برد به میان برد ارتقا یافته است و نخستین بار در جریان رژه روز 31 شهریور سال 95 رونمایی شد. یک نوع این موشک دارای کلاهک بارانی است که این کلاهک دربردارنده ریزبمب‌های پرتاب شونده به بالا پس از اصابت به هدف است و با فرود آمدن در محوطه‌ای نسبتاً گسترده که ممکن است پیش از پرتاب با توجه به شرایط هدف قابل تنظیم هم باشد، سطح مورد نظر را مورد اصابت قرار دهد.
 
این گونه از کلاهک‌ها یا سرهای جنگی موشک، اساساً برای انهدام هدف واحد طراحی نشده بلکه برای آسیب رسانی به محوطه‌ای شامل اهداف پراکنده و پخش شده مورد استفاده قرار می‌گیرند مثلاً یک پادگان نظامی که خودروهایی با زره سبک در آن قرار دارند یا یک فرودگاه که در آن بالگردها و هواپیماها در توقفگاه‌های روباز یا زیر سایه‌بانی ساده مستقر هستند و یا یک شناور غول پیکر. با توجه به مواضع مورد هدف قرار داده شده، به نظر می‌رسد که این موشک گزینه مناسبی برای این عملیات بوده است.
 
سپاه با کدام موشک‌ها مواضع تروریست‌ها را هدف قرار داد؟

احتمال دارد نیروی هوافضای سپاه با استفاده از این موشک مواضع تروریست‌ها را هدف قرار داده باشد. این موشک بر اساس گفته فرمانده نیروی هوافضای سپاه حدود 700 تا 750 کیلومتر برد دارد.
 
رادارگریزی ویژگی‌ مهم این موشک است. همچنین سردار دهقان وزیر دفاع تاکتیکی بودن و آماده سازی سریع را از دیگر ویژگی‌های این موشک عنوان کرده است که موجب غافلگیری و فریب دشمن می‌شود. خاطرنشان می‌سازد این موشک در دوران تحریم ساخته شده است.
 
شرح دیگر موشک‌هایی که احتمال دارد سپاه در این حمله به کار برده باشند نیز در زیر آمده است:
 
موشک سجیل حداکثر بردش 2 هزار کیلومتر با سوخت جامد و با وزن 23 هزار و 623 کیلوگرم است. این موشک مشابه خارجی ندارد و اولین موشک دوربرد سوخت جامد ایران است. سامانه پرتاب این موشک، متحرک با قابلیت موشک آماده پرتاب است. آماده سازی آن سریع و ترک سریع پرتابگر از محل پس از شلیک از ویژگی‌های پرتابگر است. امکان ردگیری در فازهای اولیه پرتاب بسیار کم است و اکنون در دو نمونه سجیل یک و دو معرفی شده است. این موشک دو مرحله‌ای است.
 
موشک شهاب 3 با حداکثر برد 1300 کیلومتر و با سوخت مایع، جرمش 17 هزار و 410 کیلوگرم است. این موشک یک مرحله‌ای است و قابلیت به کارگیری انواع مختلف کلاهک‌ها از جمله کلاهک بارانی که شرح آن در بالا آمد را دارد. نمونه‌های جدیدتر این موشک با برد 1800 کیلومتر است. دیگر موشک این خانواده، شهاب 2 است که دارای برد 800 کیلومتر است.
 
موشک عاشورا با برد 2 هزار کیلومتر و با سوخت جامد، ساخته شده بر اساس شهاب 3 است که قابلیت حمل چند نوع سر جنگی دارد. کارشناسان خارجی برد 2500 تا 3 هزار کیلومتری را برای آن متصورند.
 
سپاه با کدام موشک‌ها مواضع تروریست‌ها را هدف قرار داد؟
 لحظه شلیک یکی از موشک‌ها به سوی مواضع تروریست‌های تکفیری در دیرالزور
 
 
 
موشک قیام یک با حداکثر برد 800 کیلومتر و با سوخت مایع، وزنش 6 هزار و 155 کیلوگرم است. این موشک نخستین موشک بدون بالک است که به سرعت می‌توان برای شلیک آماده سازی کرد و از قابلیت شلیک در مکان‌های متنوع برخوردار است.
 
موشک قدر F با برد 2 هزار کیلومتر و با سوخت مایع، جرمش 17 هزار و 460 کیلوگرم است و در حال حاضر ارتقا یافته به سامانه موشکی قدر H است.
 
موشک قدر 1 با برد 2 هزار کیلومتر و با سوخت مایع، موشکی تک مرحله‌ای است که یکی از نمونه‌های خانواده شهاب به حساب می‌آید. زمان کوتاه‌تر آماده سازی در مقایسه با نمونه‌های قبلی از ویژگی‌های این موشک است. برخی از انواع موشک مجهز به کلاهک خوشه‌ای است. کلاهک آن نیز از نوع جدا شونده می‌باشد.
 
با توجه به مسافت اعلامی و برد موشک‌ها، به احتمال زیاد ذوالفقار، قیام و شهاب 2 مهمترین گزینه‌های سپاه برای این عملیات بوده‌اند، البته ممکن است نیروی هوافضای سپاه از موشک‌های دیگری که تاکنون رونمایی نکرده است نیز استفاده کرده باشد.
تعداد بازدید از این مطلب: 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 29 خرداد 1396
نظرات
 
به  گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌ها در سوریه که امشب و با هدف قرار دادن «دیرالزور» انجام شد به کشته شدن تعداد قابل توجهی از تروریست‌ها در این منطقه منجر شده است.

در این عملیات تعدادی موشک میان‌برد زمین به زمین از پایگاههای موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان‌های «کرمانشاه و کردستان»، تروریستهای تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.

اما چرا سپاه پاسداران، منطقه «دیرالزور» را برای این حمله موشکی بسیار مهم انتخاب کرده است؟

استان «دیرالزور» در مرز سوریه و عراق و در کرانه رود فرات واقع شده است. پس از شکست سنگین تروریست‌ها در «حلب» که منجر به از دست رفتن پایگاه بسیار مهم آنها در شمال غرب سوریه شد، بسیاری از تروریست‌ها به «دیرالزور» در شرق و برخی مناطق اطراف آن در سوریه نقل مکان کرده‌اند. همچنین بخش مهمی از تروریست‌هایی که در پی شکست سنگین در موصل عراق به سوریه گریخته بودند در این منطقه حضور دارند.

با توجه به اجتماع بخش مهمی از تروریست‌ها در منطقه دیرالزور، مقر فرماندهی و مراکز پشتیبانی و عملیاتی آنها نیز در این استان قرار گرفته است.

لذا با توجه به اجتماع قابل توجه تروریست‌ها در این منطقه، انتظار می‌رود حمله موشکی سپاه به این منطقه تلفات بسیار سنگینی روی دست تروریست‌ها باقی بگذارد.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 28 خرداد 1396
نظرات
 

حمله موشکی سپاه به مقرّ فرماندهی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، متن اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که لحظاتی پیش صادر شد، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی جنایت تروریستی 17 خرداد ماه 96 تروریست‌های تکفیری در تهران که به شهادت 18 تن از مردم مظلوم و روزه‌دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان عزیز منجر گردید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: «ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی‌گذارد.»

بر این اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استعانت از ذات اقدس الهی و به نیابت از ملّت قهرمان و دشمن ستیز ایران و خانواده معظم شهدا و آسیب دیدگان عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت امام (ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، لحظاتی پیش مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست‌های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست‌های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.

در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاه‌های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان‌های کرمانشاه و کردستان، تروریست‌های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.

گزارش‌های دریافتی حکایت از هلاکت تعداد زیادی از تروریست‌های تکفیری و انهدام تجهیزات، سامانه‌ها و سلاح‌های آنان دارد.

پیام این اقدام انقلابی و مجازات گونه کاملا روشن است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌های تکفیری و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان هشدار می‌دهد، در صورت تکرار اقدامات پلید و شیطانی علیه ملت ایران، خشم انقلابی و شعله‌های آتش انتقام پاسداران انقلاب، عاملین و مسببان آن را در بر خواهد گرفت و جنایتکاران را به جهنم رهنمون می‌سازد.

به ملّت عظیم الشأن ایران اسلامی اطمینان داده می‌شود، پاسداران انقلاب به فضل الهی و با همراهی و مشارکت سایر نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی کشور برای صیانت از امنیت ملی و شکست فتنه‌ها و پدیده‌های ضد امنیتی، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و اقدامات متناسب را در دستور کار قرار خواهند داد.

اخبار تکمیلی، متعاقباً به استحضار ملّت شریف ایران رسانده خواهد شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 26
برچسب‌ها: حمله , موشکی , سپاه , داعش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 1 خرداد 1396
نظرات

 

 وزیر کابینه اسرائیل

به نقل از سی بی اس، یک وزیر کابینه اسرائیل از قراردادهای تسلیحاتی ۱۱۰ میلیارد دلاری آمریکا با عربستان سعودی ابراز نگرانی کرد. 

دونالد ترامپ که روز یک شنبه به ریاض سفر کرده بود این قرارداهای هنگفت برای فروش تسلیحات مدرن به آل سعود را امضا کرد.

یووال اشتاینیتز از مقامات ارشد کابینه رژیم صهیونیستی عربستان سعودی را یک کشور متخاصم خواند و گفت که این قراردادها مشخصا ما را با مشکل مواجه خواهد کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 2 خرداد 1396
نظرات

 

موشک حزب‌الله

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در یادداشتی تصریح کرده ۹۰ درصد از خاک فلسطین اشغالی در تیررس موشک‌های حزب‌الله لبنان قرار دارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 6 خرداد 1396
نظرات

 

سی ان ان: وهابیت ریشه تروریسم است/ هیچ حمله تروریستی در غرب با ایران در ارتباط نیست

  به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، فرید زکریا -- تحلیل گر مشهور آمریکایی -- گفت: تقریبا همه حملات تروریستی در غرب، به نوعی با عربستان سعودی ارتباط داشته و تقریبا هیچ کدام از این حملات، ارتباطی به ایران نداشته است». 
«فرید زکریا» تحلیلگر ارشد آمریکایی و از کارشناسان حوزه روابط بین‌الملل در شبکه سی‌ان‌ان در یادداشتی، وهابیگری عربستان سعودی را ریشه تروریسم خوانده است. او در این یادداشت، اظهارات دونالد ترامپ در سفر اخیر به عربستان سعودی درباره ادعای حمایت ایران از تروریسم را رد کرده است.
 
فرید زکریا البته در این یادداشت ادعاهایی علیه ایران هم مطرح کرده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 7 خرداد 1396
نظرات

 

درگیری نیروهای هنگ مرزی با تروریست‌های پژاک/ ۲ مأمور مرزبانی به شهادت رسیدند

 بر اساس گزارشات، ساعت ۱۷۴۰ مورخه ۹۶/۰۳/۰۶ عوامل اکیپ گروهان مرزی ضیایی، هنگ مرزی ارومیه در حال تردد در نوار مرزی به جهت تعویض نیروها بودند که در مسیر با گروهک تروریستی پژاک درگیر می شوند که در این درگیری فرمانده گروهان مرزی ضیایی "سرگرد محمدرضا فیروزی و استواردوم محمدرضا فرحی" به درجه رفیع شهادت نائل و تعدادی دیگر زخمی گردیدند.
 
اسامی مجروحین حادثه تروریستی هنگ_مرزی_ارومیه به شرح زیر است:
 
۱_ استواردوم رضا_نعمتی
۲_ گروهبانیکم مصطفی_بصیر
۳_ گروهبانیکم امین_میرزایی
۴_ سرباز حسین_قهرمانی
۵_ سرباز هادی_اصلانی
۶_ سرباز سعید_تقی_لو
۷_ سرباز سیامک_محمدی
تعداد بازدید از این مطلب: 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 8 خرداد 1396
نظرات

 

ایران و پاکستان

رسانه پاکستانی نوشت: پس از آنکه دولتمردان اسلام‌آباد در نشست ریاض متوجه نیات اصلی آل‌سعود از تشکیل ائتلاف شدند که در آن دشمنی با ایران مهمتر از مبارزه با تروریسم بود، تصمیم به اقدامی جدی در این مورد گرفتند.

  به نقل از اکسپرس تریبون پاکستان تصمیم گرفته است خطوط قرمز خود در خصوص عربستان را جابه‌جا کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 8 خرداد 1396
نظرات

 

رونمايي(رول آوت) از نخستين هواپيماي جت آموزشي بومي كشور

دو کاربرد مهم دیگر برای هواپیماهای بدون سرنشین استفاده به عنوان هدف پروازی برای تمرین و آموزش کارکنان شبکه پدافند هوایی توپخانه ای و موشکی و همچنین اجرای عملیات تهاجمی است.

تعداد بازدید از این مطلب: 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 9 خرداد 1396
نظرات

 

پرچم

 به نقل از گازتا، آژانس اطلاعات مکانی آمریکا برای جاسوسی از ایران به موسسه «پلنت لب» سفارش داده است تا عکس‌های ماهواره‌ای از ایران بگیرد. 

بنا به گفته این گزارش، آژانس ملی اطلاعات مکانی سازمانی است که توسط وزارت دفاع ایالات متحده  و آژانس اطلاعاتی جامعه اطلاعاتی این کشور پشتیبانی می‌شود و وظیفه اصلی این آژانس جمع‌آوری، تحلیل و انتشار اطلاعات مکانی به منظور پشتیبانی از امنیت ملی آمریکا است.

 آژانس اطلاعات مکانی آمریکا سفارش تهیه عکس‌های ماهواره‌ای از ایران، سوریه، عراق، کره شمالی، هند و  سودان جنوبی را به این مرکز داده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 9 خرداد 1396
نظرات

 

رژه بالگرد های هوانیروز در روز ارتش

فرمانده هوانیروز از اجرای عملیات‌های اسکورت ستون‌های پیاده توسط بالگردهای کبرا و امداد و نجات با آمبولانس هوایی در رزمایش نیروی زمینی ارتش خبر داد.

  امیر «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رزمایش بیت المقدس نزاجا در جمع خبرنگاران گفت: هرساله با توجه به تهدیدات جدیدی که در پیش روی ما قرار می‌گیرد، در این رزمایش حضور می‌یابیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 9 خرداد 1396
نظرات

 

اعزام ناوگروه صلح و دوستی

دریادار پیمان جعفری طهرانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش، از اعزام ناوگروه چهل و هفتم این نیرو به اقیانوس هند برای برقراری امنیت خطوط کشتیرانی در نیمه خرداد ماه سال جاری خبر داد.

 وی در رابطه با  ماموریت‌ ناوگروه‌های چهل و ششم و چهل و هفتم نداجا، اظهار داشت: ماموریت‌ این ناوگروه‌ها برقراری امنیت خطوط کشتیرانی در خلیج عدن، تنگه باب‌ المندب و اقیانوس هند است.

تعداد بازدید از این مطلب: 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 9 خرداد 1396
نظرات

 

نهاجا

آیین دانش آموختگی خلبانان نیروی هوایی ارتش با حضور فرمانده این نیرو در پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان برگزار شد.

  امیر «حسن شاه صفی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم دانش آموختگی سی و پنجمین دوره خلبانی نیروی هوایی ارتش که در پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک به خلبانان جوان نیروی هوایی اظهار داشت: پوشیدن لباس نیروی هوایی افتخاری بزرگ برای همه است و مسئولیت سنگینی را نیز برای فرد ایجاد می‌کند.

وی ضمن توصیه به خلبانان در حفظ روحیه معنوی، عنوان کرد: شما میراث‌دار مردان بزرگی هستید که در دفاع از تمامیت ارضی خود سر از پا نشناخته و جانانه از وطن دفاع کردند، پس قدر خود را بدانید

تعداد بازدید از این مطلب: 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 9 خرداد 1396
نظرات

 

غیب پرور

به نقل از خبرگزاری بسیج، سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور- رییس سازمان بسیج مستضعفین- با اشاره به انتخابات اخیر گفت: انتخابات رخدادی است مالامال از عبرت و تجربه و پندآموزی.

وی در همین خصوص بیان کرد: هرکسی که پای صندوق رأی آمده و به نامزد مورد نظر خود رأی داده است یقیناً ابتدا رأی تمام افراد به نظام جمهوری اسلامی بوده است.

سردار غیب پرور با اشاره به دستگیری تعدادی از سلطنت طلبان، منافقین و گروه های معاند در ایام انتخابات تصریح کرد: هم مشارکت مردم یک پیروزی بود و هم امنیت فوق العاده¬ی این انتخابات در یک کشور 80 میلیونی یک پیروزی ارزشمند بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 10 خرداد 1396
نظرات

 

کاریکاتور/ گاو نُه‌ مَن شیرده ترامپ !!!

ترامپ چگونه گاو شیرده خود را دوشید/ ترامپ با سفر دو روزه خود به عربستان باعث ایجاد اشتغال برای صد هزار آمریکایی شد و تلاش کرد ائتلافی متشکل از کشورهای عربی و اسلامی برای انزوای ایران تشکیل دهد. محمدجواد ظریف : ایران - که تازه یک انتخابات واقعی را پشت سرگذاشته است - توسط رئیس جمهور آمریکا در آن "مهد دمکراسی و میانه روی" مورد حمله قرار می گیرد. آیا این سیاست خارجی است یا صرفا دوشیدن ۴۸۰ میلیارد دلار از عربستان سعودی؟

تعداد بازدید از این مطلب: 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 11 خرداد 1396
نظرات
 
در حاشیه جلسه هیئت دولت

وزیر امور خارجه، ماجرای ورود غیرمجاز هواپیمای عربستان سعودی به آسمان ایران را تشریح کرد.

  محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فرود هواپیمای نظامی سعودی در ایران صحت دارد یا خیر، اظهار داشت: بنده هم روز گذشته زمانی که این خبر را به نقل از یکی از نمایندگان محترم مجلس شنیدم، با ستاد کل تماس گرفتم و از آنجا سوال کردم، وزارت خارجه در جریان این موضوع نبوده و فکر می‌کنم وزارت دفاع نیز در جریان نبوده است.

وی ادامه داد: این اتفاق، یک اتفاق خیلی معمولی بوده است و هواپیمایی با یک مسیر پروازی که ثبت شده بوده وارد کشور شده ولی قصد تغییر مسیر داشته است. یعنی از یک مبدا به یک مقصدی قصد عزیمت داشته اما هم مبدا خود و هم مقصد خود را عوض کرده بود.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: این هواپیما شامل کارشناسان نفتی بوده است و این اطلاعاتی است که روز گذشته به دست آورده‌ام و کسی در وزارت خارجه از این موضوع اطلاع نداشته است.

ظریف افزود: بر اساس رویه معمولی که در کشور وجود دارد، سازمان هواپیمایی با پدافند هماهنگ است و به هواپیما این انتخاب را می‌دهد که یا بنشیند و یا مسیر خود را اصلاح کند که خلبان هواپیما نیز تصمیم به بازگشت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: در هیچ کدام از این مراحل وزارت خارجه نقش، دخالت و هیچ اطلاعی نداشته است و این یک کار عادی و معمولی است که احتمالا در میان چند صد پروازی که هر روز از فضای جمهوری اسلامی ایران عبور می‌کند، اتفاق می‌افتد و نباید آن را یک اتفاق سیاسی قلمداد کرد.

وزیر امور خارجه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر ادعای یکی از نمایندگان سابق مجلس درباره امضای قراردادی توسط وزارت خارجه برای تحویل سرلشکر سیلمانی به دولت آمریکا،‌ تصریح کرد: بنده از آن نماینده محترم مجلس می‌خواهم که به دلیل تهمت بسیار ناروایی که نه به وزیر خارجه بلکه به جمهوری اسلامی زده است رسما عذرخواهی و از این کار خود توبه کند.

ظریف ادامه داد: بنده به عنوان یک برادر کوچکتر به ایشان توصیه می‌کنم که هر چه سریعتر این کار را انجام دهد. بنده علاقه‌ای به پیگیری حقوقی ندارم زیرا اگر قرار باشد موضوعی را پیگیری حقوق کنم هم اکنون باید یک اتاق در وزارت دادگستری داشته باشم و پیگیر تهمت‌هایی که به وزارت خارجه شده است بشوم.

وی تاکید کرد: با توجه به علاقه‌ و رابطه بسیاری خوبی که با سرلشکر سلیمانی دارم این حرف به بنده و همکارانم در وزارت خارجه گران تمام شده و حتما آن را پیگیری حقوقی خواهیم کرد مگر اینکه ایشان خودشان معذرت خواهی و مهمتر از آن توبه کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 15 خرداد 1396
نظرات

 

مفاهیم پهلوانی باید در بین تمامی کارکنان نیروهای مسلح گسترش یابد

 ؛ امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس شورای عالی ورزش نیروهای مسلح در دیدار با رئیس و دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای نیروهای مسلح، ضمن تبریک ماه ضیافت الهی، و تاکید بر حمایت‌های خود و مجموعه ستاد کل از برنامه‌های این هیئت، اظهار داشت: ورزش باستانی، ورزش ارزش‌ها است؛ لذا از نظر ما شاخصه فرد انقلابی در ورزش یعنی داشتن روحیه جوانمردی و پهلوانی که مد‌ نظر فرمانده معظم کل قوا نیز قرار دارد.
 
وی افزود: باید تلاش بیشتری برای ترویج فرهنگ پهلوانی که ریشه در تاریخ کهن این سرزمین دارد، صورت گیرد، که از این حیث باید گفت تمامی ظرفیت‌ها و منابع به صورت خیلی بهتر از سازمان‌های دیگر در نیروهای مسلح وجود دارد.
تعداد بازدید از این مطلب: 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
نظرات

 

بر اثر انفجار و آتش سوزی مهیب در بلوار نصر شیراز، فروشگاه هایپر نمونه شهر در آتش سوخت.

انفجار و آتش سوزی مهیب در شیراز

در این حادثه 37 نفر مصدوم شدند که 21 نفر از آن ها بصورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

تعداد بازدید از این مطلب: 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 13 خرداد 1396
نظرات

 

 تصویر نیم‌ صفحه روزنامه‌ همشهری ورزشی سیزدهم خرداد به مسائل مختلف ورزش به ویژه فوتبال اختصاص دارد.
 
 
منصوریان خودش را حبس خانگی کرد/پس گردنی به بازیکن پرسپولیس/قلم قرمز روی نام آبی ها
تعداد بازدید از این مطلب: 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 13 خرداد 1396
نظرات

 

وال استریت ژورنال: سیا برای جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات درباره ایران، یک مرکز ویژه تاسیس کرد روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت سیا یک بخش مأموریتی ویژه را برای اعمال فشار بر ایران ایجاد کرده است. 

در این گزارش آمده است: به گفته مقامات آمریکایی، آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا -سیا- یک مرکز ایجاد کرده است که به طور انحصاری بر جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات درباره ایران متمرکز است. این اقدام منعکس‌کننده تصمیم دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای تبدیل ایران به یک هدف و اولویت مهمتر برای جاسوسان آمریکایی است. 
تعداد بازدید از این مطلب: 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 15 خرداد 1396
نظرات

 

لوگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران

ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد و سالگرد ارتحال امام(ره) بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: در تاریخ ایران اسلامی ۱۴ و ۱۵ خرداد یادآور نام و شخصیت رهبر بزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) است. بزرگ مردی که برای حمایت از مستضعفین و ملل مظلوم در برابر قدرت‌های زورگو و استکباری ایستاد.

در این بیانیه آمده است: امام خمینی(ره) در ایجاد الگویی نوین در اداره جوامع بشری و تأمین سعادت دنیوی و اخروی نقشی بی بدیل داشت و امروز سربلندی و سرافرازی ملت ایران در عرصه‌ های مختلف نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی حاصل ولایت فقیه و مردم سالاری دینی است که تفکر هوشمندانه و خلاقانه آن امام راحل با تلفیق مبانی و آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و شرایط روز، آن را بوجود آورده و درکی جدید از شرایط تاریخی را فراروی سایر ملل و جوامع قرار داده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 15 خرداد 1396
نظرات

 

عربستان سعودی و متحدانش روابط دیپلماتیک خود با قطر را قطع کردند / محاصره قطر از سوی ۴ کشور عربی

امارات، بحرین، مصر و عربستان سعودی روابط دیپلماتیک خود با قطر را قطع و تمامی مرزهای خود را به روی این کشور بستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 16 خرداد 1396
نظرات

 

متهم اصلی نارنجک جنگی در ورامین دستگیر شد

 به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار عبدالرضا ناظری گفت: با اقدامات اطلاعاتی، فنی و عملیاتی از سوی مامورین پلیس ویژه شرق استان تهران ابتدا هویت متهم مشخص و پس از شناسایی محل اختفاء وی،با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر شد. 
سردار ناظری افزود: متهم که از مجرمان سابقه دار و دارای سوابق متعدد کیفری است در بازجویی‌های بعمل آمده ضمن اعتراف به این کار، هدف خود را منافع اقتصادی و کسب درآمد نامشروع اعلام کرد. 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهم پس از اتمام بازجویی‌ها با تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.  
سردار ناظری در پایان از همکاری مردم به خصوص رسانه‌ها در اطلاع رسانی شفاف قدر دانی و از عموم مردم در خواست کرد تا اخبار و گزارش ها را از مبادی رسمی و پایگاه اطلاع رسانی پلیس پیگیری کنند. 

گفتنی است؛ روز شنبه فردی در تماس با پلیس از وجود 13 نارنجک جنگی در زمین خود خبر داده بود که با همکاری سپاه این مهمات جنگی خنثی شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 21 خرداد 1396
نظرات

 

نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما آمادگی بسیار خوبی دارند  احمدرضا  پوردستان در حاشیه مراسم وداع با پیکرهای شهدای حادثه تروریستی تهران  با اشاره به اینکه حرکت تروریستی ظرفیت و قابلیت عملیاتی ندارد اظهار داشت: ترور روز چهارشنبه به لحاظ نظامی، کیفیت و قابلیت عملیاتی نداشت.

وی با اشاره به اینکه داعش از سال 93 بنا داشت کشور را در یک مقیاس گسترده درگیر کند، گفت: درخرداد و تیر سال 93 داعش در یک زمان کوتاه از استان های غربی عراق یعنی استان انبار به استان های شرقی یعنی به استان دیاله در نزدیکی مرز مهران و دهلران وارد شد و قصد داشت دریک مقیاس گسترده ما را درگیر کند.
 
وی افزود: این گروه یک احساس باطلی هم مثل منافقین داشتند که فکر می‌کردند استان های مرزی ما با آنها همراهی می کنند.
 
پوردستان گفت: اما ظرفیت عملیاتی نیروهای مسلح ما جلو آنها را گرفتند و آنها ناامید شدند و به همین خاطر تلاش کردند که در یک مقیاس دیگری وارد شوند ومن مطمئن هستم که در هیچ حوزه ای به موفقیت لازم نخواهند رسید.

تعداد بازدید از این مطلب: 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 20 خرداد 1396
نظرات

 

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری اعضای یک تیم تروریستی صبح امروز در حوالی تهران خبر داد.

وی همچنین از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های امنیتی در شناسایی و دستگیری این تروریست‌ها خبر داد.

تعداد بازدید از این مطلب: 9
برچسب‌ها: داعش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 20 خرداد 1396
نظرات

 

2030

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه باید ابعاد گوناگون سند ۲۰۳۰ بررسی شود گفت: سند ۲۰۳۰ مغایر قانون اساسی‌ست.

حجت‌الاسلام سلیمی با تاکید بر اینکه باید سند 2030 از لحاظ حقوقی نیز با دقت بررسی شود، گفت: آیا این سند تعهد است و یا توصیه؟ برخی از موافقان این سند معتقدند که این سند توصیه است، اما در 17 جای سند بحث تعهد مطرح شده و همچنین 150 مورد در این سند کلمه تضمین آمده، آیا با وجود 150 بار تکرار کلمه تضمین و 17 بار تکرار کلمه تعهد، آیا این سند واقعا یک توصیه است؟

نظریه: راستی اگه رهبری به موضوعات سند 2030 ورود نمی کردند، یعنی در این مجلس و دولت و قوه قضائیه یک نفر نبود که به این سند اعتراض کند؟ مردم چرا در انتخاب افرادی که حیثیت نظام و ایران را زیر سئوال می برند و آینده مملکت را به باد می دهند دقت نمی کنند؟ و بعضی ها را برای دوره های متمادی انتخاب و به مجلس می فرستند که حتی بر قوانین مصوبه خودشان هم نمی توانند نظارت کنند

تعداد بازدید از این مطلب: 8
برچسب‌ها: سند2030 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 20 خرداد 1396
نظرات

 

تجمع دانشجویی وزارت نفت

در حالی که وزارت نفت با انتشار و اعلام متعدد و مستمر موضوع خودکفایی بنزین در روزهای پیش از انتخابات این باور را برای مسئولان ارشد کشوری و لشکری همچون رئیس جمهور و فرمانده کل سپاه پاسداران و تمامی مردم ایجاد کرد، امروز این ادعا را پس گرفته است.

نظریه: باید به زنگنه تبریک گفت که نه ارزشی برای دولت، مجلس و حتی مردم قائل نیست. چون از بی عرضگی مجلس نشینان اطلاع دارد که همه خوابند. اون از قرارداد های نفتی ، گاز رایگان برای ترکیه، قرار داد با توتال، قرادادهای محرمانه و ....

تعداد بازدید از این مطلب: 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 21 خرداد 1396
نظرات

 

 ده نمکی

 مسعود ده نمکی که سابقه ساخت فیلم های سه گانه «اخراجی ها» را در کارنامه خود دارد درباره حادثه تروریستی امروز 17 خرداد در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی و مجلس شورای اسلامی به مهر گفت: این قابل پیش بینی بود که  دشمنان ملت ما و شیعیان و دشمنام بشریت روزی به سراغ مرزهای ما بیایند و در منزل خود ما با ما درگیر شوند. 

وی ادامه داد: آنچه که سال ها این حمله ها را عقب انداخت ایثارگری شهدای مدافع حرم بود و اگر در این چند سال تروریست ها نتوانسته بودند عملیاتی را انجام دهند نتیجه خون شهدای مدافع حرم بود که متاسفانه بعضی این خون ها و ایثارها را نفی می کردند.

تعداد بازدید از این مطلب: 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 16 خرداد 1396
نظرات
 

افسران - حضور تعیین کننده

تعداد بازدید از این مطلب: 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود