آمار مطالب

کل مطالب : 870
کل نظرات : 52

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 17
باردید دیروز : 7
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 24
بازدید سال : 218
بازدید کلی : 8926

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرامش بهاری و آدرس aramesh_bahari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 30 آبان 1394
نظرات

کیسینجر:

 ممکن است برخی از رهبران ارشد ایران همچنان به ایدئولوژی

انقلاب [امام] خمینی وفادار مانده باشند، ولی در مورد نسل

جوان تر چنین نیست، چرا که این نسل به نظم جهانی کشش بیشتری دارد.

 باید منتظر بود تا آیت‌الله‌ها از صحنه خارج شوند.

از این‌رو، باید بر چگونگی تجلی سیاست خارجی ایران تمرکز

کرد و نه به تصویری که در داخل [ایران] ترسیم می‌کنن

تعداد بازدید از این مطلب: 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 30 آبان 1394
نظرات

برنارد باژوله،‌ رئیس سرویس اطلاعات خارجی فرانسه، در کنفرانس امنیتی دانشگاه جرج واشنگتن (۲۷ اکتبر ۲۰۱۵)، که دو هفته قبل از حادثه ۱۳ نوامبر پاریس برگزار شد، گفت:
«خاورمیانه هیچ‌وقت از وضع کنونی به وضع سابق بازنخواهد گشت. سوریه و عراق هیچ‌گاه وضعیت و فرهنگ ماقبل کنونی را نمی‌توانند اعاده کنند. سوریه هم‌اکنون تقسیم شده. رژیم سوریه فقط بخش کوچکی از سوریه را اداره می‌کند. شاید کمتر از یک سومی کشوری که پس از جنگ جهانی دوم ایجاد شد. شمال در کنترل کردها است. و «ما» بخش مرکزی را داریم تحت کنترل داعش. وضع عراق هم همین‌طور است.»
بخش مرکزی سوریه که برنارد باژوله اعلام کرده تحت کنترل آنهاست، منطقه ای از سوریه است که هم اکنون تحت تسلط داعش به شمار می رود.
این اظهار نظر رییس سرویس فرانسه حاشیه ساز شده است

تعداد بازدید از این مطلب: 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 30 آبان 1394
نظرات

وزارت دفاع روسیه روز گذشته فیلم های متعددی از عملیات هوایی و دریایی مسکو علیه مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه منتشر کرد. 

در یکی از این فیلم ها، جنگنده "اف-14" ایران، بمب افکن های "توپولف-95" روسیه را به سمت سوریه اسکورت می کند. این بمب افکن ها و جنگنده ها برای نابودی عناصر داعش به سمت سوریه در حرکت هستند

تعداد بازدید از این مطلب: 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : دو شنبه 28 آبان 1394
نظرات


۱ - باید سطح ، عمق ، حیطه ، ابعاد ، جهت گیری و بالاخره اولویت های نفوذ به درستی شناسایی شود.

۲ - اگر موارد مذکور در بند ۱ به خوبی تبیین و شناسایی نشود ممکن است توسط عوامل نفوذی دشمن بحث نفوذ و برخورد با نفوذ دشمن:

تعداد بازدید از این مطلب: 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 26 آبان 1394
نظرات

 

شلیک موشک بهینه‌سازی «تاو» از بالگردهای هوانیروز

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با آغاز مرحله اصلی رزمایش محمد رسول‌الله 3 بالگردهای هوانیروز ضمن پشتیبانی از نیروهای پیاده و خودروهای زرهی خودی، با موشک‌های ارتقا یافته تاو ستون زرهی نیروهای مهاجم را مورد هدف قرار دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش برد موشک‌های تاو هوانیروز را که از بالگردهای کبری شلیک می‌شود، بیش از چهار کیلومتر عنوان کرده است.

به گزارش دفاع پرس شلیک راکت به مواضع و استحکامات دشمن، بخش دیگری از اقدامات هوانیروز در این مرحله از رزمایش بود.

همچنین در جریان این رزمایش، پهپادهای نیروی زمینی ارتش اقدام به پرواز شناسایی بر فراز منطقه رزمایش کرده و تصاویر تهیه شده از منطقه را به‌صورت آن‌لاین در اختیار مراکز فرماندهی قرار دادند.

تعداد بازدید از این مطلب: 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 24 آبان 1394
نظرات

 

بُرد موشک بالستیک «عماد» اعلام شد
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس،  19 مهرماه امسال در آستانه ماه محرم جدیدترین موشک بالستیک و دوربُرد ایران با نام «عماد» با رمز با ابوالفضل العباس(ع) آزمایش و فیلم شلیک آن در رسانه های داخلی و خارجی منتشر شد.
 

این موشک دارای سوخت مایع که همه مراحل طراحی و ساخت آن به دست دانشمندان و متخصصان صنعت دفاعی انجام شده است ، نخستین موشک دوربرد جمهوری اسلامی ایران با قابلیت هدایت و کنترل تا لحظه اصابت به هدف بود که قادر است، اهداف مورد نظر را با دقت بالا مورد اصابت قرار داده به طور کامل منهدم کند.

 

تا امروز گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره میزان بُرد این موشک در رسانه‌های داخلی و خارجی صورت گرفت؛ اما سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفتگویی، میزان بُرد این موشک را 1700 کیلومتر اعلام کرد؛ تا «عماد» بعد از موشک سوخت جامد و 2 مرحله‌ای «سجیل» و موشک سوخت مایع قدرF (هرکدام با برد 2هزار کیلومتر) دوربردترین موشک زمین به زمین ایرانی باشد.

ناگفته نماند که موشک قدرH نیز بُردی در حدود 1700 کیلومتر دارد.

شلیک موشک بالستیک عماد که اولین تست موشک‌های دوربرد ایران پس از توافق هسته‌ای بود، بسیار مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت و واکنش‌های فراوانی نیز در سطح بین‌الملل در پی داشت.

تعداد بازدید از این مطلب: 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1394
نظرات

 

بازدید سرلشکر صالحی از پایگاه هوایی شهید ستاری

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دانشگاه هوایی شهید ستاری نهاجا، از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

سرلشکر صالحی در این بازدید که با حضور امیر خلبان دره‌باغی فرمانده آماد و پشتیبانی آجا، امیر خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی انجام شد،  ضمن حضور در دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه هوایی شهید ستاری به بررسی میزان پیشرفت علمی و دستاوردهای تحقیقاتی دانشکده‌ها پرداخت.

فرمانده کل ارتش نحوه تدریس و گذراندن واحدهای درسی دانشجویان را بررسی کرده و در جریان میزان رضایت دانشجویان از شیوه تدریس اساتید قرار گرفت.

وی همچنین به‌صورت چهره به چهره با تعدادی از دانشجویان گفت‌وگو کرد و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادهای آن‌ها، دستورات  لازم را در خصوص رفع موانع و مشکلات صادر کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 26 آبان 1394
نظرات
 

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از منطقه یال‌عباس تربت جام محل برگزاری رزمایش «محمد رسول‌الله(ص) 3» در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز با چهره تازه‌ای از تهدیدات در فضای جنگ‌های نیابتی مواجه هستیم که بازیگران آن گروه‌های تکفیری هستند.

وی افزود: در راستای مقابله با دشمن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکتیک‌ها و سلاح‌های مجهزی را پیش‌بینی کرده و در همین راستا اولین رزمایش محمد رسول‌الله ماه گذشته در غرب کشور توسط یگان‌های واکنش سریع برگزار شد و پس از شناخته شدن نقاط ضعف و قوت این رزمایش در منطقه شرق کشور در 2 قالب دفاعی و امنیتی و متناسب با فضای امنیتی کشور برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: تلاش ما انجام رسالتی که در بحث حفاظت از مرزها بر عهده داریم بوده است.

پاسخ کوبنده قبل از رسیدن به مرزها در انتظار متجاوزان است/ امنیت کامل زائران اربعین برقرار خواهد شد

امیر پوردستان با اشاره به تهدیدات اخیر داعش پس از انفجارهای پاریس گفت: داعش تهدید کرده که گزینه‌های پس از فرانسه روسیه و ایران هستند و در این رابطه وزیر امورخارجه عراق هم هشدار لازم را داد؛ اما ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کند که ترسی از این تهدیدات ندارد و در دیاله عراق نیز خط قرمز 40 کیلومتری ترسیم شده و ضمن تقویت نیروهای تحت امر اخطار شدید دادیم که اگر اقدامی صورت پذیرد با پاسخ قاطع و کوبنده نیروهای مسلح ایران انجام خواهد شد و مشابه این کار را در افغانستان هم داشتیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز بخشی از داعش در شمال افغانستان است و علاقه‌مند نزدیکی به مرزهای ایران بود ولی ملت ایران هم مطمئن باشند که فرزندانشان در ارتش، سپاه و نیروی انتظامی آماده هستند.

پوردستان افزود: قبل از رسیدن دشمن به مرز، اقداماتش خنثی خواهد شد و داعش مطمئن باشد که اگر کوچکترین غلطی کند با پاسخ تند و کوبنده ایران همراه خواهد شد.

وی تصریح کرد: مأموریت‌های مستشاری فعلاً در اختیار نیروی قدس سپاه است اما ارتش این آمادگی را دارد تا در صورت نیاز همکاری لازم را داشته باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: یکی از اقدامات در بحث تهدیدات، تهدیدات زمینی بوده و در این رابطه متخصصان برجسته روی سلاح‌های مجهز و مورد نیاز کار می‌کنند، همچنین در همین راستا در بحث تقویت علوم دفاعی تفاهم‌نامه‌ای را با دانشگاه تهران منعقد کردیم و در 29 فروردین سال 95 و همزمان با رژه روز ارتش رونمایی از سلاح‌های جدید را خواهیم داشت که اخبار آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

پوردستان در پاسخ به سوال تسنیم در رابطه با بحث امنیت زائران اربعین حسینی خاطرنشان کرد: تمامی یگان‌های نظامی جهت برقراری امنیت زائران پیاده اربعین حسینی ورود پیدا کرده‌اند و وارد صحنه شده‌اند و امنیت مرزی خوزستان نیز با نزاجا بوده است و خوشبختانه همدلی خوبی میان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برقرار است و متناسب با شرایط تمهیدات و تدابیر لازم اتخاذ می‌شود و نیروهای مسلح آماده مقابله با هر گونه تهدیدی هستند.

وی گفت: هدف از برگزاری رزمایش‌ها ارتقاء قدرت دفاعی بوده و در سالجاری، 3 رزمایش و 5 رزمایش تخصصی انجام شده است و در این رزمایش‌ها ضمن بالا بردن ظرفیت ارتش به مردم اطمینان‌بخشی می‌دهد و همچنین به کسانی هم که خیال خام در سر دارند هشدار جدی می‌دهد که در صورت هر گونه اقدام احمقانه علیه ایران با پاسخ جدی و کوبنده نیروهای مسلح این کشور همراه خواهند بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 26 آبان 1394
نظرات

بعد از شانزده سال پیکر محمد رضا را سالم از خاک در آورده بودند. صدام گفته بود این جنازه نباید به این شکل به ایران برود. پیکر پاک محمد رضا را سه ماه در آفتاب گذاشتند تا شناسایی نشود، ولی جسد سالم مانده بود. حتی روی جسد پودر مخصوص تخریب جسد ریختند که خاصیتش این بود که استخوان های جسد هم از بین می‌رفت ولی باز هم جسد سالم مانده بود. وقتی گروه تفحص جنازه محمد رضا را دریافت می‌کردند، سرهنگ عراقی که در آنجا حضور داشته گریه می‌کرده و گفته: ما چه افرادی را کشتیم! مادر شهید می گوید موقع دفن محمد رضا، حاج حسین کاجی به من گفت: «شما می‌دانید چرا بدن او سالم است؟» گفتم: «از بس ایشان خوب و با خدا بود.» ولی حاج حسین گفت: «راز سالم ماندن ایشان در چهار چیز است: هیچ وقت نماز شب ایشان ترک نمی‌شد؛ مداومت بر غسل جمعه داشت؛ دائما با وضو بود و اینکه هر وقت زیارت عاشورا خوانده می‌شد، ما با چفیه هایمان اشکمان را پاک می‌کردیم ولی ایشان با دست اشکهایش را می‌گرفت و به بدنش می‌مالید و جالب اینکه جمعه وقتی برای ما آب می‌آوردند، ایشان آب را نمی‌خورد و آن را برای غسل نگه می‌داشت»

تعداد بازدید از این مطلب: 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 26 آبان 1394
نظرات
به گفته یکی از مسئولین برگزاری PacSec به محض ورود کاربر به یک وب‌ سایت، هکرها به کمک آسیب‌پذیری یاد شده در جاوا اسکریپت قادر به نصب نرم‌افزار دلخواه خود بر روی گوشی شما هستند.

اندرویدی ها مراقب هک شدن باشیدبه گزارش دلاوران ایزان زمین به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی حفره امنیتی جدیدی در اندروید کشف شده است که به هکرها این اجازه را می‌دهد تا از طریق آخرین نسخه‌ی مرورگر کروم در اندروید، امنیت گوشی شما را تهدید کنند.

گوانگ گونگ محقق شرکت Quihoo 360 (یک شرکت چینی فعال در زمینه‌ی امنیت) در کنفرانس PacSec که روز گذشته در شهر توکیو برگزار شد در مورد این حفره اطلاع‌رسانی کرد. هنوز در مورد چگونگی فعالیت این حفره اطلاعی در دست نیست، اما چیزی که مشخص شده است استفاده از جاوا اسکریپت نسخه‌ی ۸ برای نفوذ به گوشی قربانی است.نکته‌ی جالب در مورد این حفره یک مرحله‌ای بودن نفوذ است؛ به طوری در اکثر موارد رایج در دسترسی به نرم‌افزارها، هکر از چند حفره‌ی امنیتی استفاده می‌کند.

به گفته یکی از مسئولین برگزاری PacSec به محض ورود کاربر به یک وب‌ سایت، هکرها به کمک آسیب‌پذیری یاد شده در جاوا اسکریپت قادر به نصب نرم‌افزار دلخواه خود بر روی گوشی شما هستند. در این نفوذ هکرها بدون اطلاع کاربران قادر به کنترل گوشی‌ آن‌ها هستند. گوگل هم اکنون از این حفره‌ی خطرناک آگاه شده است و باید خود را برای متحمل شدن هزینه‌‌ی سنگین ناشی از این حفره آماده کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : چهار شنبه 20 آبان 1394
نظرات

 

به نقل از پاشگاه اینترنتی تلگراف، حضور پادشاه سعودی در اجلاس سران گروه 20 در آنتالیای ترکیه و قرق کردن هتل ماردان پلیس، دستکم هجده میلیون دلار هزینه دربرخواهد داشت. 
سعودی ها برای اقامت پادشاه سلمان به همراه یک هیات هزار نفره در آنتالیا، هتل ماردان پلیس را به مدت 18 روز قرق کرده است. 
کارکنان این هتل در ترکیه برای خدمت رسانی به شاه سعودی در مدت اقامتش در این هتل، آموزش های ویژه دیده اند. 
تلگراف افزود: اقدام پادشاه سعودی در تابستان گذشته در قرق کردن هتل و ساحل دریا در فرانسه برای حضور هیات هفتصد نفری وی در این هتل، موجب نارضایتی شدید شهروندان فرانسوی شده بود.
 
هزینه 18 میلیون دلاری پادشاه سعودی در آنتالیا
تعداد بازدید از این مطلب: 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : چهار شنبه 20 آبان 1394
نظرات

 

افسران - رهبر معظم انقلاب


برچسب‌ها: ستارگان ایران کهن , شفق 

تعداد بازدید از این مطلب: 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : چهار شنبه 20 آبان 1394
نظرات

ماموریت «نزار زاکا» در ایران/ از انقلاب سدر در بیروت تا جاسوسی در تهران نزارزاکا در راستای برنامه آمریکایی ها برای نفوذ در لایه‌های مختلف وارد تهران شده بود به طوری که با نزدیکی به برخی جریانات سیاسی درصدد تشدید جریان دوقطبی درایران همانند آن‌چه در لبنان اتفاق افتاد، بود.

Image result for ‫نزار زاکا‬‎

تعداد بازدید از این مطلب: 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : چهار شنبه 20 آبان 1394
نظرات

سورپرایز زنجانی در دادگاه: مجبورم کردید اعلام کنم، همین الان 22 میلیارد یورو پول  نقد دارم

در جلسه اول تا سوم کیفرخواست 237 صفحه‌ای این پرونده قرائت شد و در جلسات چهارم تا ششم رسیدگی به این پرونده نیز بیش از 60 صفحه از دفاعیات 200 صفحه‌ای بابک زنجانی متهم ردیف اول قرائت شد که در این جلسه نیز متهم به قرائت ادامه دفاعیات خود می‌پردازد.
 قاضی صلواتی ، "مرتضی تورک" معاون دادستان تهران را به منظور ارائه توضیحاتی در مورد توقیف، کارشناسی و ارزشیابی اموال بابک زنجانی به جایگاه دعوت کرد.

معاون دادستان تهران: زنجانی از ابتدا جهت رد اموال فهرستی از اموال خود نوشت و به دادستانی ارائه کرد/در این لیست هیچ نامی از چاه های نفت وی در عراق و تاجیکستان و یا اموالی که وی در دو جلسه قبل دادگاه اعلام کرد نبود/دادستانی تهران هیاتی را به مالزی اعزام کرد، نماینده زنجانی به ما گفت:پول اب،برق،گاز و تلفن پرداخت نشده و ما حقوق نگرفته ایم،لطفا به ماکمک کنید/بنا به اظهارات نماینده زنجانی در مالزی منظور متهم نفتی از دفتر بانک FIIB در منطقه لاووان یک اتاق و چند رایانه بوده است.

تورک معاون دادستان تهران:برای هر یک از اموال بابک زنجانی کارشناس خبره ای از دادگستری انتخاب شد/جلسات کارشناسی با حضور وکیل،خانواده،مدیران منسوبی زنجانی،اعضای هیات مدیره و کارشناسان برگزار میشد/زنجانی برای برخی از اموال خود از جمله فرش های منزل و لوازم اداری قیمت هایی را میگفت که مورد پذیرش کارشناسان خبره دادگستری نبود و وی برای اظهارات خود سندی هم نداشت.

تعداد بازدید از این مطلب: 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394
نظرات



 سال هاست که شیطان بزرگ از براندازی جمهوری اسلامی ایران ناامید شده است. آنها انواع جنگ های رو در رو را آزموده اند. «در دوره ی ده ساله ی اول(پیروزی انقلاب)، با توطئه ی براندازی سخت - جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی - شروع کردند؛ اما نتوانستند کاری بکنند ... در دوره ی بعد، براندازی نرم را دنبال کردند - تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی - که آن هم به جایی نرسید.29/3/85» اما امروز نقاب بر چهره کشیده اند. حرف هایشان را تغییر داده اند و «میگویند ما تغییر نظام را نمیخواهیم» تنها به دنبال این هستیم که ایران رفتارش تغییر کند. 

 اما ملت ایران به خوبی می داند که «تغییر رفتار با تغییر نظام هیچ تفاوتی ندارد؛ درست همان است؛ یعنی تغییر آن سیرت اسلامی ... تغییر رفتار یعنی شما از آن چیزهایی که از لوازم قطعی و حتمی حرکت به آن سرمنزل است، دست بردارید؛ از آن کوتاه بیایید و نسبت به آن، اهتمام خودتان را از دست بدهید21/12/93» و این تغییر به این معناست که «باقی ماندن نام جمهوری اسلامی و حتی حضور یک معمم در رأس آن مهم نیست، مهم آن است که ایران تأمین کننده ی اهداف آمریکا، صهیونیسم و شبکه ی قدرت جهانی باشد. 20/7/94»
برنامه کنونی آمریکا، تغییر رفتار ایران است. جریان غرب گرای داخلی هم در این پازل بازی می کند و این روزها فعالیت خود را در رسانه ها و تریبون های مختلف در نزد افکار عمومی افزایش داده است. به نظر می رسد این برنامه سه ضلع دارد؛ اضلاعی که هر کدام یکی از پایه های حیات مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394
نظرات

 

افسران - امام موافق حذف مرگ بر امریکا بود؟


برچسب‌ها: پاتوق یارانامام

تعداد بازدید از این مطلب: 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394
نظرات

با سلام خدمت همه دوستان عزیز

ان شاءالله از امروز در خدمت شما هستم با جدیدترین و متنوعترین اخبار روز دنیا 

امیدوارم دوست خوبی برای شما بازدید کننده های عزیز باشم

تعداد بازدید از این مطلب: 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود